Jeg bliver sinddsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
16 svar
5 synes godt om
26. december 2013

Malene26

Den 6 december fik jeg sat æg op, og ventetiden var frygtelig. begyndte desværre at plet bløde to dage før min blodprøve og tænkte at det måtte være en bio. mit HCG lå på 37 hvilket er meget lavt, 3 dage efter var det steget til 146 og mit håb blev langsomt større. D. 24 december testede jeg positiv og jeg var lykkelig, desværre begyndte jeg igen i går at bløde, det varede ganske kort og stoppede så igen. Frygten voksede igen, men igen i dag testede jeg positive. har nogen af jer oplevet noget lignende.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Mother-love

Malene26 skriver:

Den 6 december fik jeg sat æg op, og ventetiden var frygtelig. begyndte desværre at plet bløde to dage før min blodprøve og tænkte at det måtte være en bio. mit HCG lå på 37 hvilket er meget lavt, 3 dage efter var det steget til 146 og mit håb blev langsomt større. D. 24 december testede jeg positiv og jeg var lykkelig, desværre begyndte jeg igen i går at bløde, det varede ganske kort og stoppede så igen. Frygten voksede igen, men igen i dag testede jeg positive. har nogen af jer oplevet noget lignende.  

Nogen bløder lidt igennem deres graviditet. Uden det har betydning. Men jeg ville nok have ringet for at få en scanning hvis det var mig.
for at blyp er der endnu og alt er i den fineste orden

Anmeld

26. december 2013

CroQuis

Begyndte at pletbløde brunt dagen efter forventet mens - havde også lavt hcg som steg fint ifølge klinikken.. 

Det viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen 

for det bedste for dig! 

Anmeld

26. december 2013

Malene26

Heldigvis har jeg ikke blødt brunt så håber da virkelig ikke a jeg er gravid uden for livmoderen

Håber virkelig at mit HCG tal er steget voldsomt... Men er så forvirret. det er uudholdeligt

Anmeld

26. december 2013

Nov26

Jeg har blødt i begge mine graviditeter, denne gang begyndte jeg at  lidt inden jeg skulle teste igen 14 dage efter og begyndte at bløde voldsomt da jeg var 9+5 jeg er 16+1 i dag, for mig var det blodkar som bristede

Anmeld

26. december 2013

Malene26

Nov26 skriver:

Jeg har blødt i begge mine graviditeter, denne gang begyndte jeg at  lidt inden jeg skulle teste igen 14 dage efter og begyndte at bløde voldsomt da jeg var 9+5 jeg er 16+1 i dag, for mig var det blodkar som bristede

min kæreste og jeg har været sammen i 7 år og nu hvor jeg endelig er gravid frygter jeg virkelig alt fra bio. til graviditet udenfor livmoderen. men skal ha taget en ny blodprøve i morgen og håber at tallet er steget

Anmeld

26. december 2013

Nov26

Ved hvordan du har det,  vi prøvede i 5 år og var rigtig meget igennem før det lykkedes og selvom jeg er gravid med nr 2 nu er jeg stadig monster nervøs. Men jeg krydser alt jeg kan for dig

Anmeld

27. december 2013

CroQuis

Malene26 skriver:

Heldigvis har jeg ikke blødt brunt så håber da virkelig ikke a jeg er gravid uden for livmoderen

Håber virkelig at mit HCG tal er steget voldsomt... Men er så forvirret. det er uudholdeligt

Ja håber også for dig det går godt!.. 

Men selvom klinikken synes at mit hcg steg fint, og gav mig falske forhåbninger, endte det jo desværre alligevel med at gå galt.

Her anden gang jeg blev gravid (også i behandling) blødte jeg også pludselig og mistede den ene tvilling.. Så blødninger for mig har ikke været noget positivt tegn. 

Anmeld

27. december 2013

Malene26

CroQuis skriver:

Ja håber også for dig det går godt!.. 

Men selvom klinikken synes at mit hcg steg fint, og gav mig falske forhåbninger, endte det jo desværre alligevel med at gå galt.

Her anden gang jeg blev gravid (også i behandling) blødte jeg også pludselig og mistede den ene tvilling.. Så blødninger for mig har ikke været noget positivt tegn. 

Mit Hcg tal er steget fra 146 til 1100 Så ventede bare på ar sygeplejersken skulle side de magiske ord. Du er gravid  Men skal ta endnu en blodprøve på mandag, åhh gud magter snart ikke flere prøver.... Men lige nu er jeg lykkelig så håber at alt går efter planen.

Anmeld

27. december 2013

CroQuis

Malene26 skriver:

Mit Hcg tal er steget fra 146 til 1100 Så ventede bare på ar sygeplejersken skulle side de magiske ord. Du er gravid  Men skal ta endnu en blodprøve på mandag, åhh gud magter snart ikke flere prøver.... Men lige nu er jeg lykkelig så håber at alt går efter planen.

Wow!!

Det var godt nok også en flot stigning!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.