nogen der kan hjælpe mig med madplan.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.146 visninger
16 svar
6 synes godt om
26. december 2013

helle85

til januar har vi ca 2000-2500 til mad + husholdning er der nogen der kan hjælpe mig med at få det til at fungere????

jeg ved virkelig ikke hvordan man kan få det til at løbe rundt vi er 2 voksne og 2 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

livhemdrup

helle85 skriver:

til januar har vi ca 2000-2500 til mad + husholdning er der nogen der kan hjælpe mig med at få det til at fungere????

jeg ved virkelig ikke hvordan man kan få det til at løbe rundt vi er 2 voksne og 2 børn

Madplan er ordet.  

Køb kød på tilbud og lav så uge plan ud fra det. 

Og lav gerne store portionsvis så i har til to dage. 

Ellers lav suppe

kartoffelsuppe

svensk pølseret er også billig

en enkelt dag med pasta pølser og bacon eventuelt 

men helt klart se hvad der er på bud i aviserne og så lav madplan

Anmeld

26. december 2013

B&J

i skal ud i og bruge noget mad i flere dage og har i noget i fryseren?

Anmeld

26. december 2013

helle85

livhemdrup skriver:

Madplan er ordet.  

Køb kød på tilbud og lav så uge plan ud fra det. 

Og lav gerne store portionsvis så i har til to dage. 

Ellers lav suppe

kartoffelsuppe

svensk pølseret er også billig

en enkelt dag med pasta pølser og bacon eventuelt 

men helt klart se hvad der er på bud i aviserne og så lav madplan

jeg har prøvet at lave madplan. men jeg kan ikke gøre det for 5-600 kr for det er inkl toilet papir, kaffe, mel, pålæg, brød osv.

så ville du kunne hjælpe mig med at kunne lave en mdr plan for det ca via pb??

Anmeld

26. december 2013

livhemdrup

helle85 skriver:

jeg har prøvet at lave madplan. men jeg kan ikke gøre det for 5-600 kr for det er inkl toilet papir, kaffe, mel, pålæg, brød osv.

så ville du kunne hjælpe mig med at kunne lave en mdr plan for det ca via pb??

Jeg skal forsøge at lave Madonna senere til dig og så sende den pr mail. Har i noget i friseren man kan bruge af eller redet udelukkende ny indkøbt varer vi taler om

Anmeld

26. december 2013

helle85

B&J skriver:

i skal ud i og bruge noget mad i flere dage og har i noget i fryseren?

vi har lidt i fryseren men ikke meget for vi har levet meget stramt her i december.

ville du kunne hjælpe mig med at lave madplan, og indkøbsliste for alt andet via pb for 5-600 kr???

Anmeld

26. december 2013

helle85

livhemdrup skriver:

Jeg skal forsøge at lave Madonna senere til dig og så sende den pr mail. Har i noget i friseren man kan bruge af eller redet udelukkende ny indkøbt varer vi taler om

tusind tak kan jeg skrive til dig om 2 timer ca i pb med hvad vi har og hvad vi bruger om mdr ca på alle de andre ting???

Anmeld

26. december 2013

Zelinasmor

Kød til en uge kan gøres for 150kr MAKS. Køb hakket oksekød til en 20'er. Kyllingebryst og en masse billige grøntsager til wok osv. Tit har de kød til ½ pris i mange supermarkeder når der kun er 1 dag tilbage det kan holde sig. F.eks købte vi 3 pakker kyllingefilet og 1 pakke oksekød for 10kr pr. pakke i fakta i går aftes.

Toiletpapir er tit på tilbud til en 10'er forskellige steder. Pålæg har netto pt. til 5kr for 3-stjernet. Brød kan købes billigt hvis i køber discount. 5kr pr. pakke.

Det der er dyrt for jer er kaffe. Der ville jeg nok prøve at skære ned.

Anmeld

26. december 2013

mbbuch

helle85 skriver:

Her hjemme har vi mad budget og køber ind 1 gang om ugen. Jeg vil også gerne hjælpe dig. Vi køber dog ind for 800-900kr om ugen men du kan sagtens få det til at løbe rundt 

Anmeld

26. december 2013

helle85

Zelinasmor skriver:

Kød til en uge kan gøres for 150kr MAKS. Køb hakket oksekød til en 20'er. Kyllingebryst og en masse billige grøntsager til wok osv. Tit har de kød til ½ pris i mange supermarkeder når der kun er 1 dag tilbage det kan holde sig. F.eks købte vi 3 pakker kyllingefilet og 1 pakke oksekød for 10kr pr. pakke i fakta i går aftes.

Toiletpapir er tit på tilbud til en 10'er forskellige steder. Pålæg har netto pt. til 5kr for 3-stjernet. Brød kan købes billigt hvis i køber discount. 5kr pr. pakke.

Det der er dyrt for jer er kaffe. Der ville jeg nok prøve at skære ned.

mange tak

det var billigt er det fordi det var ved at udløbe??? eller var det reklame tilbud.

vi køber de bilige pakker spegepølse, men kødpølse køber vi nå de er på bud osv.

ja kaffe er dyrt det er kun manden der drikker det her hjemme (og gæster) og han få ca en pose om ugen

er det de små pakker brød???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.