Hormonknopper i hovedbund??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2013

Clisolka

Lykke:) skriver:

Julius har både på kinderne, i hovedbunden og lidt på brystet han ligner også en lille teenager det ligner også store bumser men min læge siger det er helt normalt og bare er hormonknopper. Noget af det kan ligne eksem, men det er det ikke - på Julius i hvert fald

Haha ja de er lidt hormonbefængt (som faderen så flot kalder det)  Min første tanke i aftes var også eksem fordi de kom så tæt på hinanden, men nu er mange af dem væk igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Lykke:)

Babymor1013 skriver:

Haha ja de er lidt hormonbefængt (som faderen så flot kalder det)  Min første tanke i aftes var også eksem fordi de kom så tæt på hinanden, men nu er mange af dem væk igen  

Ja det må man sige
Nå okay, det var godt

Anmeld

27. december 2013

Dididid

Babymor1013 skriver:

Hihi jeg er nu heller ikke bekymret når de går væk igen, det ser bare så voldsomt ud  Den han havde ved tistrolden + benet i aftes er væk igen, men de lignede ikke de andre 

Det ser voldsomt ud ja og meget tidligt allerede, at få bumser
Drenge babyer har mange kvindelige hormoner så det er meget normalt, at de får det men man får da er chok når hele ansigtet er fyldt med dem
Ej det er da heller ikke et rart sted at få dem :/

Anmeld

27. december 2013

Clisolka

Cfm8 skriver:

Det ser voldsomt ud ja og meget tidligt allerede, at få bumser
Drenge babyer har mange kvindelige hormoner så det er meget normalt, at de får det men man får da er chok når hele ansigtet er fyldt med dem
Ej det er da heller ikke et rart sted at få dem :/

Ja jeg fik lidt af et chok da jeg så hans hovedbund den anden dag - det er heller ikke så slemt i dag 

Haha ja, jeg er efterhånden ved at lære at der er meget forskel på drenge og piger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.