Andre hvis børn har svært ved at sove i disse dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2013

StudPsyk

Sujan skriver:

Min datter på 21 mdr. Har haft en dejlig jul og hun har hygget i løbet af dagen. Både i går og i dag...
Men nøj hvor har hun svært ved at falde til ro med alt det nye der sker... Normalt har vi en meget struktureret hverdag. Det er hun jo tryg ved.... Så nu hvor der sker alt det nye her med gaver, træer hygge, mennesker m.m kan hun bare ikke falde til ro...
Tog 1,5-2 timer at få hende til at sove i går. Det samme med middagsluren i dag. Og kan mærke det bliver det samme show her til aften. Hun skriger og står op hele tiden og vil gerne bare lege og være ved os andre.
Vi har været herhjemme men der har jo været gæster og sådan...

Andre hvis børn reagere på samme måde?

Ja Vi har så aflyst hele juleræset efter juleaften, fordi vi er syge herhjemme og børnene har brug for ro.

Rose ville ikke sove til middag i dag trods hun var vildt træt - vi prøvede endda to gange. Så endte hun med at falde i søvn foran fjernsynet 16.30. Vi forsøgte at få liv i hende 17.15 for ikke at fucke hendes rytme op, men det var bare umuligt indtil ved 18-tiden. puttede hende 19.30, og hun sov først omkring kl 21..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

liten-mamma

Sujan skriver:

Så er jeg nok mere heldig.. For når hun så endelig falder til ro sover hun godt. 3 timer her til middag og sov også længere end hun plejer til morgen..

Men er svært med alt det der sker for de små.. Man er jo selv kvæstet:-)

Ja der er du ret heldig! 

Hun plejer at sove 13 timer om natten uden at vågne og de her to dage har været en kamp Hun er først lige faldet i søvn nu. 

Anmeld

25. december 2013

Mettehansen

Sujan skriver:

Min datter på 21 mdr. Har haft en dejlig jul og hun har hygget i løbet af dagen. Både i går og i dag...
Men nøj hvor har hun svært ved at falde til ro med alt det nye der sker... Normalt har vi en meget struktureret hverdag. Det er hun jo tryg ved.... Så nu hvor der sker alt det nye her med gaver, træer hygge, mennesker m.m kan hun bare ikke falde til ro...
Tog 1,5-2 timer at få hende til at sove i går. Det samme med middagsluren i dag. Og kan mærke det bliver det samme show her til aften. Hun skriger og står op hele tiden og vil gerne bare lege og være ved os andre.
Vi har været herhjemme men der har jo været gæster og sådan...

Andre hvis børn reagere på samme måde?

Min datter på 18 måneder holdt ud helt til klokken 21.30 og faldt lyn hurtigt i søvn. Hun vågnede dog i nat og var meget ked af det og havde svært ved at falde til ro igen.

Det var ingen problemer med middagsluren men hun havde ret svært ved at sove her til aften. Så det har nok påvirket hende en smule.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.