hvornår må barnet sove uden sikkerhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Køb en sengehest i IKEA og sæt på i stedet for

hvad er sengehest??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Køb en sengehest i IKEA og sæt på i stedet for

nåh ja kan den passe til tremmeseng... ??

Anmeld

25. december 2013

Kay

Anonym skriver:

hvad er sengehest??

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/3009929 3/

Det er en lav afskærmning så barnet ikke falder ud

Anmeld

25. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Med lidt skille til at lave lidt om tror jeg godt du vil kunne få den til det... Genneralt ligger børn der er under 3 meget uroligt når de sover så jeg ville ikke turde bare tage den af

Anmeld

25. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Med lidt skille til at lave lidt om tror jeg godt du vil kunne få den til det... Genneralt ligger børn der er under 3 meget uroligt når de sover så jeg ville ikke turde bare tage den af

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Kay skriver:

jeg har en tremmeseng som kan lave om til alm seng fra IKEA ... jeg tænkt måske skulle han sove i alm seng bange hvis han falder.. 

Anmeld

25. december 2013

Kay

Anonym skriver:

jeg har en tremmeseng som kan lave om til alm seng fra IKEA ... jeg tænkt måske skulle han sove i alm seng bange hvis han falder.. 

Kan godt forstå du er bange... Det ville jeg også være... Især fordi vores datter på det nærmeste laver pioetter i sengen om natten

Anmeld

25. december 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Hej ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive overskrift. nåh men jeg har en tremmeseng og kan fjerne halv del så barnet kan ind og ud. hvornår må man fjerne den og kan de sove uden at falde?? barnet er 18 mdr.

Min datter har sovet uden sider siden hun var halvandet. Der var hun klar til det.

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

jeg har fundet sengehest til tremmeseng hvad synes i?? og hvad synes i om min søn 18 mdr sover i alm seng???? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2013

Muffinmus

Mit barn er 20 mdr og sover alt fir uroligt....ville aldrig selv komme et barn på 18mdr i en alm seng. Beklager men læste en artikel om det og den forklarede hvor urolige mange børn under tre er...hvordan nogle vandrer rundt om natten forvirrede. Og ja en tragisk historie jeg ikke vil beskrive. Læste den for 6 år siden, da vi fik den første og har stejlt holdt fast i min 2.5 år før andet end tremmeseng kom på tale.men ang billedet så ville min datter sten silkert skvatte ud. Hun ligger og roterer rundt i sengen.men som med alt andet har vi forskellige holdninger til alle emner så i sidste ende bestemmer dit hkem hvordan jeres børn sover:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.