hvornår må barnet sove uden sikkerhed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
19 svar
7 synes godt om
24. december 2013

Anonym trådstarter

Hej ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive overskrift. nåh men jeg har en tremmeseng og kan fjerne halv del så barnet kan ind og ud. hvornår må man fjerne den og kan de sove uden at falde?? barnet er 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

Sara.

Anonym skriver:

Hej ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive overskrift. nåh men jeg har en tremmeseng og kan fjerne halv del så barnet kan ind og ud. hvornår må man fjerne den og kan de sove uden at falde?? barnet er 18 mdr.

Den korte svar: når barnet er klar

Min datter bkev 6 i oktober og falder stadig ned af hendes seng men har aldrig slået sig.

Min dreng sov i tremmeseng til han var et år hvor han fandt ud af at han kunne kravle / hive sig over tremmerne. Og så valgte vi det var mere sikkert at han kom over i en junior seng med sengehest.
Når han sover i vores seng falder han ikke ned..

Så detcafhænger rigtig megetvaf barnet. Og for den sags skyld forældrene. Hvor længe kan ens ryg holde til at løfte barnet i og ud af tremmesengen..

Anmeld

24. december 2013

Nadia1991

Min datter har siden hun var 2 sovet i en junior seng da var lettest.

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Sara. skriver:

Den korte svar: når barnet er klar

Min datter bkev 6 i oktober og falder stadig ned af hendes seng men har aldrig slået sig.

Min dreng sov i tremmeseng til han var et år hvor han fandt ud af at han kunne kravle / hive sig over tremmerne. Og så valgte vi det var mere sikkert at han kom over i en junior seng med sengehest.
Når han sover i vores seng falder han ikke ned..

Så detcafhænger rigtig megetvaf barnet. Og for den sags skyld forældrene. Hvor længe kan ens ryg holde til at løfte barnet i og ud af tremmesengen..

ja det er hårdt men mit barn kunne første gang kravle op af seng men desværre faldt han hårdt på gulvet��

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

sådan seng har han..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Min datter har siden hun var 2 sovet i en junior seng da var lettest.

ok så hvad kan jeg gøre min med søn. da vi lige opdage at han kravle op af seng, som han faldt hårdt på gulvet , nu er jeg bekymre om natten...

Anmeld

25. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

ok så hvad kan jeg gøre min med søn. da vi lige opdage at han kravle op af seng, som han faldt hårdt på gulvet , nu er jeg bekymre om natten...

Jeg ville pille siden af nem komme en sengehest på.

Anmeld

25. december 2013

Muffinmus

Anbefalingerne for at sove uden tremmer er ca tre år..... Før da er de bevidst at børnene nemmere kommer til skade.

Anmeld

25. december 2013

Kay

Køb en sengehest i IKEA og sæt på i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.