MariaKyedDK skriver:
Spørgsmålet er stillet ! 
Jeg er ret nysgerrig på, hvad i laver hele Juleaftensdag?
Vi plejer at stå op, og spise Brunch og Børnene får en Morgengave, derefter laver vi havregrynskugler eller andet konfekt, imens vi høre Julemusik eller ser Juletv
derefter tager vi op i byen og spiser frokost ( restuarant eller pizzaria)
Og så tager vi ellers afsted ( i år) til min far og skal holde juleaften, vi ankommer om eftermiddagen ved 15 - 16 tiden hvor vi får kaffe og ellers hygger indtil julemaden og alt det andet resten af aftenen
Hvis vi selv holder JUL, så når vi kommer tilbage fra frokost, hygger vi inden julemaden skal laves osv. vi '' leger'' spiller'' med morgengaven, så tiden går med det, og ingen sidder ved computer eller andet i den dur.
hvad plejer i at lave, så tiden kan gå med ungerne ? 
GLÆDELIG JUL & Godt Nytår 
Tjah.. Vi starter med at spise morgenmad.
Så får vi ungerne i tøjet, og de får lov til at se lidt tegnefilm.
Når vi så selv har fået tøj på og ser bare lidt anstændige ud går vi en laaaaaaaang tur med hunden som bliver sluttet af nede ved mandens onkel og tante. Der får vi lidt at drikke, lidt at spise og så får ungerne en gave som de får lov til at pakke op 
Så får turen ellers hjem så drengene kan få en middags lur.
Imens de sover går vi ellers i bad og gør os klar, pakker gaverne ud i bilen så vi er klar til at komme afsted.
Og når ungerne så er kommet op så går turen ud til min mor og stedfar hvor vi så skal holde jul.
Der bliver der serveret kaffe, the, saftevand, sodavand eller hvad man nu ellers vil have samt æbleskiver..
Kl 16 ser vi disneys juleshow. Og kl 17.30 spiser vi.. 
Og så bliver der åbnet gaver og spist ris a'la mande..
Drengene sover hvert år ude ved mormor og morfar så de kan stå op og hygge om morgenen den 25