4+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2013

UnderCover37

Anonym skriver:

Hej piger,

nu har jeg taget testen, der er to meget fine streger. Ryster helt i kroppen over det. Det er en meget surrealistisk fornemmelse! Tør man mon tro på det?

Og hvad så nu?

Glædelig jul og sikke en fantastisk julegave 

Stort tillykke og det du skal gøre nu er at begynde på gravitaminer, og når jeres læge kommer tilbage fra ferie skal der bestilles tid til første lægeundersøgelse som ligger ca i uge 8 hvor der tages en blodprøve og skrives vandrejournal - alt efter hvor du bor skal du derefter enten selv bestille tid til 12 ugers nakkefoldsscanning (forkortet NF herinde) eller afvente et brev med en tid 

Derudover skal du slappe af og nyde julen og graviditeten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Hej piger,

nu har jeg taget testen, der er to meget fine streger. Ryster helt i kroppen over det. Det er en meget surrealistisk fornemmelse! Tør man mon tro på det?

Og hvad så nu?

Stort tillykke! Så kan man tale om en fantastisk julegave, den bliver svær at slå!!

Anmeld

24. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan fortælle jer så meget at mig og min kæreste fik ikk lukket et øje i nat Jeg vågnede i nat og tog den og måtte jo vække den stakkels mand for at fortælle ham det. Skulle nok liiiiige have ventet lidt med at tage den, så han ikke bliver alt for smadret i nat, Hehe

Men hold nu op hvor var jeg haft ondt i mavsen i nat, der sker bare noget med min krop! Men det er helt okay at have ondt når det er sådan et jule mirakel!  

Jeg tager på apoteket senere i dag og starter på folinsyre med det samme, er der andet vigtigt som jeg skal købe med og starte på allerede i dag?

Til sidst vil jeg selvfølgelig bare ønske jer allesammen en glædelig jul! Jeg skal heldigvis holde den sammen med kæresten i år, og tilsyneladende også de kommende år

Anmeld

24. december 2013

Anonym trådstarter

Og yes.. Så måtte jeg da også lige en tur på toilettet for at kaste op 

Anmeld

24. december 2013

L&V

Jeg fik anbefalet fiskeolie og det ka jo da aldrig skade gravid eller ej

Anmeld

24. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke! Håber du får en dejlig, nem graviditet!! Vh stine

Anmeld

24. december 2013

Fru Ebied

Stort tillykke og rigtig glædelig jul! 

Anmeld

24. december 2013

Anonym trådstarter

Endnu en test blev taget - Positiv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. december 2013

cwl

Anonym skriver:

Flot positiv.. Tillykke

Anmeld

24. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Jaaa stort tillykke!! 

Velkommen i gravid-klubben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.