Anonym skriver:
Hej piger,
Jeg er ny herinde, så jeg ved ikke om jeg skriver i det rigtige forum, men her får i lige min historie 
Min kæreste og jeg planlægger ikke børn men tanken har dog strejfet os. Jeg har ikke taget P-piller i over to år, og har heller ikke beskyttet mig på anden vis.
Min menstruation har været regelmæssig det sidste år og kommer altid D. 19, hverken en dag før eller efter.
Jeg har i en uge haft mens smerter og brystspændinger som normalt op til min mens. Dagene efter D. 19 har jeg dog haft mens smerter som når jeg har mens på første dagen. Meget smertefuldt især om natten hvor jeg vågner af det og må ned på toilettet med en "prop" i hånden fordi jeg er overbevist om at tanten er kommet på besøg. Jeg har endnu ikke på noget tidspunkt så meget som pletblødt. Der er ingen tegn på at min mens har tænkt sig at komme. Jeg går med trusseindlæg i tilfælde af at det pludselig skulle komme, men intet tegn. Jeg kan blive "våd" og tjekker hver gang men ingenting.
Jeg har bryst implantater for neden af brystet. Mine bryster er nu så spændte og smertefulde at det øverste af mit bryst mærkes som bryst implantatet forneden. blodårene er meget tydelige foroven. For to dage sideN opdagede jeg en lang tydelig blodåre langs lysken.
Ingen kvalme eller andet tegn på graviditet end det ovennævnte. jeg har endnu ikke taget en test, da mine smerter er så overbevisende menses smerter og jeg overbeviser mig selv om at det kan komme hvert sekund.
Nu er jeg altså nået hertil, hvor det går mig på, at jeg ikke ved om det er det ene eller det andet.
Hjælp mig piger..!
Nogle gode råd eller erfaringer?
Hej... Jeg havde samme symptomer som dig.. Vågnede dog ikke om natten!
jeg troede også bare at det var mens smerter, men kun så stå med en positiv test
Skønt... Held og lykke!