lineog4 skriver:
Jeg har 3 meget forskellige børn, og på den måde også et forskelligt forhold til dem, for de har forskellige behov. Jeg har ikke et yndlingsbarn på den måde, da jeg opfatter det negativt og som jeg skulle forfordele eller elske det ene mere end de andre. Men jeg har et barn jeg forstår bedre end de andre eller rettere jeg føler ikke andre forstår ham og han minder om mig (bare endnu mere sær og intelligent) og jeg kan derfor beskytte ham ved at være hans advokat.
Jeg har nok det mest problematiske forhold til min datter, både fordi jeg ike forstår hende hele tiden(vi er meget forskellige), men også fordi jeg har en kronisk dårlig samvittighed over tiden lige efter hendes søster døde, hvor jeg tænkte dumme tanker og ikke kunne være den mor jeg ønskede. Men når det er sagt er hun den af mine børn jeg helst ville være som - hun er som jeg ønskede mig som ung, men ikke kunne fordi jeg ikke er det fantastiske menneske hun er.
Min mindste er den mest uproblematiske og glade væsen, og han er det eneste menneskE i verden jeg ikke har prøvet at være sur på i mere end 1 sekund (og han er altså 3 år).
de er også kommer på forskellige tidpunkter i mit liv. Dina lærte mig at være mor, Lia lærte mig at være mor til et dødt barn, Liam bragte mig tilbage til livet og Linus bragte mig tilbage til det lykkelige liv.
og så lige hvad min datter plejer at sige:
Liam kan sno mor om sin lillefinger, jeg kan sno papa (far) og Linus os alle sammen.
line

meget af det du skriver passer også på vores familie

jeg elsker begge mine børn lige højt, men de bliver opdraget forskelligt, da de er forskellige.
min dreng har en del problemer, og han ligger meget mig som barn, så det er mit job og hjælpe ham så han få en bedre barndom(da min ikke var så god, da jeg ikke blev forstået) og vokse fra sine problemer(diagnose) så jeg kæmper meget for ham på alle punkter
han er mors dreng og kan sno mig om sin lille finger

min datter har ikke nogen problemer og er en sød pige med et hidsigt temperament (som sin mor) hun minder rigtig meget om sin far af sind, og hun kan sno sin far om sin lille finger

vi hygger os ved at lave kreativ ting og tage på tøse tur indimellem
men de er begge mine dejlige børn, og på kærlighed, gaver, osv. bliver der ikke gjort forskel