Jeg har lige haft min veninde i røret den sidste time, og vil faktisk gerne hører jeres mening om dette.
Sagen er den at hendes mand og hende har truffet den beslutning, at deres to børn skal passes hjemme, og ikke i børnehave.
De har råd til at moren skal gå hjemme med begge piger, og derfor har de så taget dette valg, fordi de mener at dette er ligeså godt som at være i en børnehave.
De ønsker en rolig hverdag, tid med børnene blandt andet. Moren har selv pædagog uddannelsen og mange års erfaring med børn i børnehave alderen. Hun har altid selv malet, tegnet, lavet mad, taget på ture, sunget osv med hendes piger i weekenderne, eller i hverdagen hvis de har haft en fridag.
Nu vil hun så gå hjemme med begge piger, og tage i legestue, på biblioteket, ture rundt omkring, lege med perler øve tal osv
Men alle er imod hendes og hendes mands beslutning og mener de vil ødelægge begge piger fuldstændig.
Så er mit spørgsmål, syntes i at de er fuldstændig helt hend i vejret med deres beslutning? Eller hvad er jeres holdning? Jeg personligt sagde selv til min veninde at jeg syntes det var et fint valg
Men nu føler hun selv at hun faktisk skal undskylde over for deres venner og familie med den beslutning den har taget, kan dette værd rigtigt?
Anmeld