Hoste :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Lykke:)

tweety2060 skriver:

Altså det er rigtig svært at guide gennem telefonen når jeg ikke har set ham.... Men umiddelbart tror jeg JEG ville ringe til vagtlægen og fortælle det som du har fortalt mig; hoster smerter ved hoste, skummende sekret, mere træt ... Og kun 4 uger .. og så må vagtlægen vurdere om I skal ses i aften eller give dig råd, så du ved hvad du skal holde øje med og reagere på.....

Det vil jeg gøre. Han har ikke feber, men ligger lige på grænsen (37,3) men kan ikke lide, at han kun kan sove en halv time ad gangen, fordi han vågner ved at han græder når han hoster.
Tusind tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

tweety2060

Lykke:) skriver:

Det vil jeg gøre. Han har ikke feber, men ligger lige på grænsen (37,3) men kan ikke lide, at han kun kan sove en halv time ad gangen, fordi han vågner ved at han græder når han hoster.
Tusind tak for hjælpen!

Det var så lidt
Man bliver jo pænt nervøs når det gælder ens guld! Giv gerne en up date
Bare en lille info, hvis du skal ses på en børneafd og han bliver vejrtrækningsbesværet, kan han få hjælp af ' c-pap' som ser voldsomt ud men er fredsomt.... Det lyder ikke sådanne nu, men så er du 'advaret'

Anmeld

22. december 2013

tweety2060 skriver:

Det var så lidt
Bare en lille info, hvis du skal ses på en børneafd og han bliver vejrtrækningsbesværet, kan han få hjælp af ' c-pap' som ser voldsomt ud men er fredsomt.... Det lyder ikke sådanne nu, men så er du 'advaret'

Ja man bliver rigtig urolig og ked af det når de er så ulykkelige

Men jeg ringer til lægen når min kæreste kommer hjem så vi kan komme afsted hvis det bliver aktuelt

Uh, lyder ikke rart. Men hvis det er det der skal til, så må det jo være sådan

Anmeld

23. december 2013

tweety2060 skriver:

Det var så lidt

En lille opdatering som lovet!

Vi er blevet indlagt på neonatalafdelingen så de kan holde øje med ham. Det var den virus vi skrev sammen om igår så de suger på ham og giver ham lidt ilt. Han er dog blevet meget mere frisk, så det er super dejligt!

Anmeld

23. december 2013

Clisolka

Vi er blevet indlagt på neonatalafdelingen så de kan holde øje med ham. Det var den virus vi skrev sammen om igår så de suger på ham og giver ham lidt ilt. Han er dog blevet meget mere frisk, så det er super dejligt!

Så var det godt du ringede alligevel  God bedring med ham 

Anmeld

23. december 2013

Babymor1013 skriver:

Så var det godt du ringede alligevel  God bedring med ham 

Ja det var det!
Tusind tak

Anmeld

23. december 2013

tweety2060

Tak, hvor er det sødt af dig at komme med en update
Er ked af I er indlagt, men glad for at I søgte læge og der nu bliver taget godt hånd om den lille, så han kan blive frisk igen. Ddet er fantastisk at 'gense' sit barn igen i takt med det får det bedre <3
Håber han snart er ovenpå og I får en dejlig jul

Anmeld

23. december 2013

tweety2060 skriver:

Tak, hvor er det sødt af dig at komme med en update
Er ked af I er indlagt, men glad for at I søgte læge og der nu bliver taget godt hånd om den lille, så han kan blive frisk igen. Ddet er fantastisk at 'gense' sit barn igen i takt med det får det bedre <3
Håber han snart er ovenpå og I får en dejlig jul

Det var så lidt. Og tak for hjælpen i går

Jo tak, vi håber også at han får det bedre! Det er skønt at se bedring ja, synes selv han ligner en der har det MEGET bedre! Han vil spise nu og han tisser, så det er da fremskridt. Han er rigtig træt, men når han er vågen har vi god kontakt og lægerne siger han har gode kræfter. Så vi krydser fingre for at vi må komme hjem i morgen det ville være lidt trist at holde hans allerførste jul på hospitalet. Men hvis det er det der skal til gør vi det gerne.

God jul til dig også!

Anmeld

23. december 2013

Ciss

Hvor er det godt at høre, at han bliver bedre! Det er da en rigtig julegave.

Rigtig god bedring.

for at han er i god nok form til at komme hjem i morgen. Glædelig jul.

Anmeld

23. december 2013

Ciss skriver:

Hvor er det godt at høre, at han bliver bedre! Det er da en rigtig julegave.

Rigtig god bedring.

for at han er i god nok form til at komme hjem i morgen. Glædelig jul.

Ja det er skønt.
Tusind tak!
Vi håber også!

Glædelig jul til dig også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.