Hvor åbner jeres børn gaverne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
PernilleogLouis skriver:

Ja Louis skal holde jul hos sin far i år og blev lidt nysgerrig på hvordan jeres børn får gaver hvis de er hos den anden forældre? 

Her bliver det sådan at han får nogen om morgen også får han nogen med hjem til sin far

i år skal min søn holde juleaften hos sin far og fordi min nye svigerfamilie skulle holde jul den 14, fik vi lov at få min søn med og så fik han alle sine julegaver fra min og min kærestes familier der og så får han dem fra sin far og hans familie juleaften...

jeg synes det var den bedste løsning, for sidste år hvor han fik alle gaver på en gang juleaften endte det med at alle gaverne kom hjem til far og ikke blev delt efterfølgende så han intet nyt legetøj havde hos mig (han bor hos sin far)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Mamalou

PernilleogLouis skriver:

Ja Louis skal holde jul hos sin far i år og blev lidt nysgerrig på hvordan jeres børn får gaver hvis de er hos den anden forældre? 

Her bliver det sådan at han får nogen om morgen også får han nogen med hjem til sin far

Jeg ville pakke den op, når han pakker gaver op om morgen. Går ud fra, at det er gaver fra dig/din familie?

Sådan ville jeg selv vælge at gøre det. Synes næsten de skal være der, når det nu er en gave de har gjort sig umage med at lave

Glædelig jul

Vh. Louise

Anmeld

22. december 2013

LRJ

LuLy skriver:

Her holder vi mini jul nogle dage før sammen med mine forældre, det år hun skal være hos sin far. Så får hun sine gaver fra min side af familien og den 24. får hun fra sin fars side.
Jeg synes ikke hun skal åbne gaver fra os når vi ikke er der, vil gerne være der når hun får dem

Sådan gør vi også

Anmeld

23. december 2013

Milas14

Hos os er det sådan at den der har børnene juleaften får Alle gaverne med, og de bliver åbnet den 24 dec.

Anmeld

23. december 2013

AnthonsMor

PernilleogLouis skriver:

Anthon er hos sin farmor og farfar sammen med sin far i aften, og der overnatter han, og jeg har sagt GO for, at han får gaverne pakket op derude fra dem, det er helt ok med mig, da vi faktisk skulle have holdt jul sammen med dem i år, men da Anthons far valgte at gå fra mig i november bliver det ikke sådan..

Og så pakker han selvfølgelig resten ud sammen med mig i morgen hos mine forældre

Og jeg tror faktisk det bliver stik modsat næste år, ellers sørger jeg for at have ham om morgenen så han kan få lidt morgengaver fra min side af familien, også resten med ud til sin far

Anmeld

23. december 2013

kesuh

Jeg har ham juleaften i år, så her får han gaverne fra min familie og mig juleaften. Så får han gaverne fra hendes familie når han kommer hjem til hende på fredag.

Anmeld

23. december 2013

LinLin

Dagen før som regel.
Den der skal have ham juleaften får ham hjem d. 23. om aftenen, så man har ham helt fra morgenen d. 24. jeg elsker at man kan gå rundt i nattøj hele dagen indtil man skal afsted om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.