Hvor åbner jeres børn gaverne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
16 svar
5 synes godt om
22. december 2013

PernilleogLouis

Ja Louis skal holde jul hos sin far i år og blev lidt nysgerrig på hvordan jeres børn får gaver hvis de er hos den anden forældre? 

Her bliver det sådan at han får nogen om morgen også får han nogen med hjem til sin far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Janni.

PernilleogLouis skriver:

Ja Louis skal holde jul hos sin far i år og blev lidt nysgerrig på hvordan jeres børn får gaver hvis de er hos den anden forældre? 

Her bliver det sådan at han får nogen om morgen også får han nogen med hjem til sin far

Nu er jeg ikke enlig, men jeg synes da det lyder som en fornuftig plan i har 

Glædelig jul 

Anmeld

22. december 2013

Kløver

Nu er jeg sammen med faren til mine unger, men mine egne forældre forældre gik fra hinanden da jeg var helt lille og har derfor altid haft 2 familier at holde jul ved. Jeg fik altid mine pakker med så jeg åbnede julegaverne der hvor jeg holdte jul, og har fungeret rigtig godt

Anmeld

22. december 2013

wamse

Mine drenges far og jeg har holdt 2x jul med drengene, så de har fået den rigtige juleaften d. 24 på skift med os, og så har den anden forældre så måske holdt noget aftenen før eller, hvordan det lige har passet ind. Sådan har det fungeret perfekt her i mange år

De tager ned til deres far og bonusmor i morgen og holder jul med dem, og er i år sammen med mig d. 24

Anmeld

22. december 2013

PernilleogLouis

wamse skriver:

Mine drenges far og jeg har holdt 2x jul med drengene, så de har fået den rigtige juleaften d. 24 på skift med os, og så har den anden forældre så måske holdt noget aftenen før eller, hvordan det lige har passet ind. Sådan har det fungeret perfekt her i mange år

De tager ned til deres far og bonusmor i morgen og holder jul med dem, og er i år sammen med mig d. 24

Jeg har valgt ikke at holde noget d 23 fordi jeg syns det er lidt hårdt med to dage i træk og vil hellere han er frisk den 24

Men jeg holdte noget julefrokost for hele min familie d 7/12 og der fik han også nogen af sine gaver fra mine søskende - men min dreng går faktisk også meget op i at han IKKE vil holde to juleaftner - hvorfor ved jeg ikke lige men det betyder meget for ham

Anmeld

22. december 2013

wamse

PernilleogLouis skriver:

Jeg har valgt ikke at holde noget d 23 fordi jeg syns det er lidt hårdt med to dage i træk og vil hellere han er frisk den 24

Men jeg holdte noget julefrokost for hele min familie d 7/12 og der fik han også nogen af sine gaver fra mine søskende - men min dreng går faktisk også meget op i at han IKKE vil holde to juleaftner - hvorfor ved jeg ikke lige men det betyder meget for ham

Vi har heller ikke gjort det til en rigtig juleaften, med gaver under træet og sådan Men vi hygger og har også lavet flæskesteg, og de får gaver. Men det er ikke så intens som den rigtige juleaften

Gaverne fra min familie har de altid fået, når de jeg har holdt mini-jul her, de har aldrig fået gaver med ud til deres far. Ligesom gaverne fra mig har de heller ikke fået med der ud.

Men ja, der er mange forskellige måder at gøre det på

Anmeld

22. december 2013

mpr

PernilleogLouis skriver:

Hos os er vi så "heldige" at kærestens pige har fødselsdag d. 30  så vi har valgt at hun får gaver fra den familie hun er hos juleaften og så får hun gaver fra den anden familie på sin fødselsdag og omvendt året efter det fungere meget fint herhjemme og der kommer ikke til at være flere juleaftner og hun bliver ikke snydt for gaver af den grund  

Anmeld

22. december 2013

TNBC

PernilleogLouis skriver:

Her var det to juleaftener.
Og så pakkede man de gaver ud fra dem der var der. ikke sende gaverne med til selve juleaften. og det fungere fint. jeg synes at man skal åbne gaver fra dem der er der, så man kan se barnet åbne dem og glæden.

Anmeld

22. december 2013

Ciss

I år er børnene hos mig den 24. - men deres far kommer på julebrunsj om formiddagen, og han sagde, han ville tage deres gaver med da.

Anmeld

22. december 2013

lycly

PernilleogLouis skriver:

Her holder vi mini jul nogle dage før sammen med mine forældre, det år hun skal være hos sin far. Så får hun sine gaver fra min side af familien og den 24. får hun fra sin fars side.
Jeg synes ikke hun skal åbne gaver fra os når vi ikke er der, vil gerne være der når hun får dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.