Hvad er det her? (Tør plet, billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.469 visninger
17 svar
4 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er total hypokonder for tiden, ved ikke lige hvorfor.. Først opdagede jeg en knudelignende ting i nakken fordi jeg oplevede i badet at min nakke "sad fast" og jeg oplever det hver gang jeg er i bad. Mærkede så en bule som jeg i første omgang kun havde i den ene side. Tænkte straks åh nej tænk hvis det er kræft!
Men når jeg mærker efter har jeg det også i den anden side, men bare mindre.
Anyway, nu har jeg så fået den her plet på armen. Tænker igen HUDKRÆFT. Åh jeg driver mig til vanvid! Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Dina1987

Tør hud.... Ikke noget du skal være bekymret for

Måske du skulle få noget hjælp til hypokonderiet, det må fylde meget i din hverdag.

God jul

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Juan skriver:

Tør hud.... Ikke noget du skal være bekymret for

Måske du skulle få noget hjælp til hypokonderiet, det må fylde meget i din hverdag.

God jul

Tak for svar!
Er normal slet ikke hypokonder og jeg HADER folk der er. Tror bare julen og det at man har små børn sætter en ekstra frygt i en

God jul til dig også

Anmeld

22. december 2013

MarianneRubi

Jeg synes mere det der ligner en svamp, og nu skal du ikke tage det ilde op
Jeg har haft svamp på hele kroppen fra ankel, til håndled og op på halsen. Det fjernes med creme.

Og jeg synes det der ligner fuldstændig det jeg havde
Men som sagt nu skal du ikke flyve op under brædderne
Du dør ikke af det

Anmeld

22. december 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er total hypokonder for tiden, ved ikke lige hvorfor.. Først opdagede jeg en knudelignende ting i nakken fordi jeg oplevede i badet at min nakke "sad fast" og jeg oplever det hver gang jeg er i bad. Mærkede så en bule som jeg i første omgang kun havde i den ene side. Tænkte straks åh nej tænk hvis det er kræft!
Men når jeg mærker efter har jeg det også i den anden side, men bare mindre.
Anyway, nu har jeg så fået den her plet på armen. Tænker igen HUDKRÆFT. Åh jeg driver mig til vanvid! Nogen der har et bud på hvad det kan være?

Det ligner virkelig meget ringorm.. Men bare rolig, det er ikke farligt

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det ligner virkelig meget ringorm.. Men bare rolig, det er ikke farligt

Googlede det lige og det kunne det da faktisk godt være, bortset fra at det slet ikke klør.
Typisk at man lige får den slags nu hvor lægen er lukket så man ikke kan få creme til det..

Anmeld

22. december 2013

Liviana

Googlede det lige og det kunne det da faktisk godt være, bortset fra at det slet ikke klør.
Typisk at man lige får den slags nu hvor lægen er lukket så man ikke kan få creme til det..

Jeg synes også det ligner ringorm eller anden svamp i huden. Du kan få creme mod det på apoteket uden recept :-)

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Liviana skriver:

Jeg synes også det ligner ringorm eller anden svamp i huden. Du kan få creme mod det på apoteket uden recept :-)

Åh perfekt, tak!

Anmeld

22. december 2013

san

Anonym skriver:

ringorm klør af h til, taler af erfraing så måske det ikke er det.. nu dit ikke klør

Anmeld

22. december 2013

Elbæk

Det ligner bare noget tør hud eksem, på med en fed creme og så går der ikke længe før det er væk igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.