Hvad bruger I jeres tablet/ipad til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

MorDk

Må ærligt indrømme at jeg ikke bruger den (min tablet) særlig meget. Det er mest min søn der låner den - i weekenden. Jeg bruger min smartphone om dagen og om aften eller hvis jeg sidder og slapper engang imellem kan jeg bedre lide at bruge min bærbar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

L&V

*Pingvinen* skriver:

Min bærbar er død, så jeg har sneget mig til at bruge manden stationær com, men han er lidt træt af det :-) Har overvejet at få mig en tablet 7''. Synes den har en din størrelse til lige at tjekke facebook, nyheder, læse baby.dk, mails, have sin kalender på osv. Også er en 7'' ikke større end jeg kan have den med i tasken, tænker jeg. Men hvad mener I? Har en idé om, jeg skal have den med mig som en ''udvidet'' mobil med noter, kalender, net...

Jeg bruger den mest til opskrifter, manden til sportsresultater og ungerne til spil og film. Gider ik skrive på den før vi får tastetur

Anmeld

22. december 2013

Elgaard73

Her bliver vores mest kun brugt til film og spil. Det var ellers planen at den skulle bruges til internet, f.eks mail og facebook, men det syntes jeg simpelthen er for besværligt. Når man f.eks vil rulle ned over en side, kommer man lynhurtigt til at åbne alt det man ruller forbi. Altså med den simpleste berøring af skærmen... Men måske jeg bare har kluntede fingre

Anmeld

22. december 2013

MarianneRubi

Har iPad 2
Jeg bruger altid den til at surfe på nettet, facebook, læse mails, opdatere kalender, SMS, spille, skrive notater da jeg gik i skole, dropbox, redigere billeder på, se tv
- jeg udnytter den til mange ting, også selvom jeg havde en god computer

Musik bruger jeg vores Mac til, da den er sat til anlægget
Men bruger da iPaden til musik når jeg laver mad

Anmeld

22. december 2013

ønskebørn74

*Pingvinen* skriver:

Min bærbar er død, så jeg har sneget mig til at bruge manden stationær com, men han er lidt træt af det :-) Har overvejet at få mig en tablet 7''. Synes den har en din størrelse til lige at tjekke facebook, nyheder, læse baby.dk, mails, have sin kalender på osv. Også er en 7'' ikke større end jeg kan have den med i tasken, tænker jeg. Men hvad mener I? Har en idé om, jeg skal have den med mig som en ''udvidet'' mobil med noter, kalender, net...

Bruger min iPad til alt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.