Hvad bruger I jeres tablet/ipad til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
14 svar
2 synes godt om
21. december 2013

*Pingvinen*

Min bærbar er død, så jeg har sneget mig til at bruge manden stationær com, men han er lidt træt af det :-) Har overvejet at få mig en tablet 7''. Synes den har en din størrelse til lige at tjekke facebook, nyheder, læse baby.dk, mails, have sin kalender på osv. Også er en 7'' ikke større end jeg kan have den med i tasken, tænker jeg. Men hvad mener I? Har en idé om, jeg skal have den med mig som en ''udvidet'' mobil med noter, kalender, net...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

LinLin

Jeg bruger den som en computer det eneste jeg ikke har på den er et skriveprogram, men det skal jeg så heller aldrig bruge herhjemme
Så: spil, net, mail!, kalender, små noter, musik, fotos (det sidste dog primært fra nettet)...

Har en lille 7" (tror jeg) bærbar men den er såååå langsom og trådløst net virker ikke... Så den bliver faktisk kun brugt når jeg skal lægge billeder over på mine eksterne harddisc...

Anmeld

21. december 2013

Elbæk

Min søn har en tablet der er 10" og jeg synes stadig det er besværligt at tjekke ting på, så den bliver udelukket brugt til film og spil.. 

Anmeld

21. december 2013

TNBC

*Pingvinen* skriver:

Min bærbar er død, så jeg har sneget mig til at bruge manden stationær com, men han er lidt træt af det :-) Har overvejet at få mig en tablet 7''. Synes den har en din størrelse til lige at tjekke facebook, nyheder, læse baby.dk, mails, have sin kalender på osv. Også er en 7'' ikke større end jeg kan have den med i tasken, tænker jeg. Men hvad mener I? Har en idé om, jeg skal have den med mig som en ''udvidet'' mobil med noter, kalender, net...

Spil, net, jeg kan vist også modtage opkald på den(den ringede i hvert fald i dag, mens min mobil ringede: skriver smser, lommeregner, netbank, chat.. ser film..
Min computer er fin nok, men tabletten er god når man lige vågner..

Anmeld

21. december 2013

*Pingvinen*

LinLin skriver:

Jeg bruger den som en computer det eneste jeg ikke har på den er et skriveprogram, men det skal jeg så heller aldrig bruge herhjemme
Så: spil, net, mail!, kalender, små noter, musik, fotos (det sidste dog primært fra nettet)...

Har en lille 7" (tror jeg) bærbar men den er såååå langsom og trådløst net virker ikke... Så den bliver faktisk kun brugt når jeg skal lægge billeder over på mine eksterne harddisc...

Hvor stor er din tablet? Har du den med i tasken osv?

Anmeld

21. december 2013

*Pingvinen*

Hvor stor er jeres tablet's og har I den med jer rundt fx i tasken?

Anmeld

21. december 2013

TNBC

*Pingvinen* skriver:

Hvor stor er jeres tablet's og har I den med jer rundt fx i tasken?

Jeg kan sagtens have min med i taske(går ikke med håndtaske, men den passede i min søster:) den er 7.

Anmeld

21. december 2013

Zelinasmor

Bruger hovedsageligt min som E-reader. Læser mange mange bøger. Og de er billigere som E bøger. Og så bruger jeg den til internet surfing 

Anmeld

21. december 2013

LinLin

*Pingvinen* skriver:

Hvor stor er din tablet? Har du den med i tasken osv?

Det er en almindelig iPad. Nej aldrig! - jo på ferier i kuffert/rygsæk ??

Anmeld

22. december 2013

roenlund

Jeg har en 7 tommer, bruger den til næsten alt internet faktisk undtagen baby.dk da jeg ikke kan lide den måde den forstørre indlæggene på når jeg går ind i en tråd og kan ikke lave det om. Har den tit med i tasken når vi skal nogen steder da min søn også bruger den meget til at se netflix på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.