Emmalie 1 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

DianaRJS

Karla skriver:

Ja, tiden flyver virkelig afsted. Her d. 18. blev vores lille prinsesse allerede 1 måned

Alt går godt med prinsessen. Hun vokser godt, d. 17. blev hun målt til 56-57 cm (52 ved fødslen) og vejet til 4300g (3480g ved fødslen).

Hun er en rigtig lille hyggefis. Hun elsker at putte ved mig eller sin far. Men hun er også super dygtig til at underholde sig selv. Hun har efterhånden en del vågne timer i døgnet, og her er hun stort set altid i godt humør. Hun er sjældent utilfreds. Hun er rigtig god til øjenkontakt og hun søger selv øjenkontakten. Hun er begyndt at pludre en lille smule, og ellers kører tungen rundt i munden på hende hele tiden, hun mangler bare lidt lyd

Og så lige lidt billeder af mit dyrebareste

hold nu op hvor er hun bare lækker at se på!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Karla

Elbæk skriver:

Sikke en sød lille en.

Og hvor klæder du hende yndigt! 

Tillykke med din første måned, lille Emmalie.

Tusind tak

Anmeld

21. december 2013

Karla

AnthonsMor skriver:

Det kan du også sagtens være!

Åh det sidste billede er altså kanon!

De er alle gode, men hun er da ekstra sød på det sidste

Ja, er også glad for jeg nåede at fange det på et billede. Hun elsker at ligge med hænderne i hovedet, og så gik hun lige omkuld på et meget heldigt tidspunkt

Anmeld

21. december 2013

Karla

LinLin skriver:

Hvor er hun sød

Udtales hendes navn som Amalie med E forrest istedet for A eller som 'Emily?  Eller Emma'li....?

Tusind tak

Hendes navn udtales Emma-li

Anmeld

21. december 2013

Karla

DianaRJS skriver:

hold nu op hvor er hun bare lækker at se på!!!!

Ih tusind tak
Det synes jeg også hun er - kan slet ikke lade være med at kigge på hende og nusse og pysse hende hele tiden

Anmeld

22. december 2013

liten-mamma

Karla skriver:

Ja, tiden flyver virkelig afsted. Her d. 18. blev vores lille prinsesse allerede 1 måned

Alt går godt med prinsessen. Hun vokser godt, d. 17. blev hun målt til 56-57 cm (52 ved fødslen) og vejet til 4300g (3480g ved fødslen).

Hun er en rigtig lille hyggefis. Hun elsker at putte ved mig eller sin far. Men hun er også super dygtig til at underholde sig selv. Hun har efterhånden en del vågne timer i døgnet, og her er hun stort set altid i godt humør. Hun er sjældent utilfreds. Hun er rigtig god til øjenkontakt og hun søger selv øjenkontakten. Hun er begyndt at pludre en lille smule, og ellers kører tungen rundt i munden på hende hele tiden, hun mangler bare lidt lyd

Hvor er hun dog skøn altså! 

Blir jo helt skruk 

Anmeld

22. december 2013

StineC

Hun er virkelig køn, du må være en meget stolt mor :-)

Anmeld

22. december 2013

Karla

liten-mamma skriver:

Hvor er hun dog skøn altså! 

Blir jo helt skruk 

Ih tusind tak

Jeg synes også hun er skøn. Men vi er også heldige, at hun er så dejlig nem. Så er det jo ingen sag

Anmeld

22. december 2013

Karla

StineC skriver:

Hun er virkelig køn, du må være en meget stolt mor :-)

Tusind tak
Jeg er også meget stolt

Anmeld

22. december 2013

mommy1991

Karla skriver:

Hvor er hun dejlig!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.