Emmalie 1 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
21 svar
34 synes godt om
21. december 2013

Karla

Ja, tiden flyver virkelig afsted. Her d. 18. blev vores lille prinsesse allerede 1 måned

Alt går godt med prinsessen. Hun vokser godt, d. 17. blev hun målt til 56-57 cm (52 ved fødslen) og vejet til 4300g (3480g ved fødslen).

Hun er en rigtig lille hyggefis. Hun elsker at putte ved mig eller sin far. Men hun er også super dygtig til at underholde sig selv. Hun har efterhånden en del vågne timer i døgnet, og her er hun stort set altid i godt humør. Hun er sjældent utilfreds. Hun er rigtig god til øjenkontakt og hun søger selv øjenkontakten. Hun er begyndt at pludre en lille smule, og ellers kører tungen rundt i munden på hende hele tiden, hun mangler bare lidt lyd

Og så lige lidt billeder af mit dyrebareste
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

BigHope13

Karla skriver:

Ja, tiden flyver virkelig afsted. Her d. 18. blev vores lille prinsesse allerede 1 måned

Alt går godt med prinsessen. Hun vokser godt, d. 17. blev hun målt til 56-57 cm (52 ved fødslen) og vejet til 4300g (3480g ved fødslen).

Hun er en rigtig lille hyggefis. Hun elsker at putte ved mig eller sin far. Men hun er også super dygtig til at underholde sig selv. Hun har efterhånden en del vågne timer i døgnet, og her er hun stort set altid i godt humør. Hun er sjældent utilfreds. Hun er rigtig god til øjenkontakt og hun søger selv øjenkontakten. Hun er begyndt at pludre en lille smule, og ellers kører tungen rundt i munden på hende hele tiden, hun mangler bare lidt lyd

Ejjj hvor er hun altså bare en køn lille pige total charmerende

Anmeld

21. december 2013

Karla

BigHope13 skriver:

Ejjj hvor er hun altså bare en køn lille pige total charmerende

Tusind tak
Synes også selv hun er ret bedårende

Anmeld

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Elsker det sidste billede  Hold op hvor er hun kær

Anmeld

21. december 2013

AnthonsMor

Karla skriver:

Hvor er hun lækker!

Og hun lyder til at være utroligt fremmelig

Anmeld

21. december 2013

Karla

Mor11 skriver:

Elsker det sidste billede  Hold op hvor er hun kær

Tusind tak
Ja, hun ligner en der er ved at udtænke noget stort

Anmeld

21. december 2013

Karla

AnthonsMor skriver:

Hvor er hun lækker!

Og hun lyder til at være utroligt fremmelig

Tusind tak
Hun fik også stor ros af sundhedsplejersken her i sidste uge. Så mor her er stolt af sin lille fis

Anmeld

21. december 2013

Elbæk

Sikke en sød lille en.

Og hvor klæder du hende yndigt! 

Tillykke med din første måned, lille Emmalie.

Anmeld

21. december 2013

AnthonsMor

Karla skriver:

Tusind tak
Hun fik også stor ros af sundhedsplejersken her i sidste uge. Så mor her er stolt af sin lille fis

Det kan du også sagtens være!

Åh det sidste billede er altså kanon!

De er alle gode, men hun er da ekstra sød på det sidste

Anmeld

21. december 2013

LinLin

Hvor er hun sød

Udtales hendes navn som Amalie med E forrest istedet for A eller som 'Emily?  Eller Emma'li....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.