hvorfor slog i op ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Mettefpigen

Jeg troede vi skulle være sammen hele livet.. Men efter vi fik Lukas gik det galt....
Min mor blev overfaldet kort efter og lå på sygehuset i 6 uger, jeg fik en depression, min eks havde natarbejde, og Lukas sov næsten aldrig... Så det hele var hårdt...
Men han havde meget svært ved at hjælpe til med hjemmet og Lukas, fordi at han arbejdede og sov det meste af dagen....
Så efter næsten 1 1/2 år hvor jeg kæmpede for at få forholdet op og køre igen, og han ikk rigtig ville støtte det så slog jeg op.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Dididid

Abemor skriver:

Hvis man allerede skændes inden man får børn, så synes jeg man skal tage sit forhold op til grundig revision. For når først der er børn, er der virkelig noget at skændes om

Enig! Visse dage er man så udkørt og det kommer tit til at gå udover sin partner. Men hvis jeres diskussioner ikke vare længere end 5 min og er glemt lige efter og at det altid har været sådan, så er i vel skabt for hinanden

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Abemor skriver:

Hvis man allerede skændes inden man får børn, så synes jeg man skal tage sit forhold op til grundig revision. For når først der er børn, er der virkelig noget at skændes om

vi diskutere meget men skændes sjælendt som regel er det vis den ene mener at han havde sagt noget og den anden mener han ikke har så diskutere vi lige men bliver hurtige enig om det for dumt at bruge energi på... men skal også sige det sidste år har været noget af en prøvning pga ludomani skylder vi nu 45000 kr væk og er arbejdsløse og falder rigtig meget i kontanthjælp til januar... 

og jeg har fået konstateret en svær depression og kommer overhoved ikke ud har været inde i over en uge nu så det tager begge på humøret da jeg vidst er ret skrap for tiden  men skynder mig at undskylde bagefter for ønsker det ikke og ligger først mærke til efter jeg har snerret ....

men bliver forhåbentlig bedre vi har været meget meget igennem de 5 år og har klaret os hele vejen 

Anmeld

21. december 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

vi diskutere meget men skændes sjælendt som regel er det vis den ene mener at han havde sagt noget og den anden mener han ikke har så diskutere vi lige men bliver hurtige enig om det for dumt at bruge energi på... men skal også sige det sidste år har været noget af en prøvning pga ludomani skylder vi nu 45000 kr væk og er arbejdsløse og falder rigtig meget i kontanthjælp til januar... 

og jeg har fået konstateret en svær depression og kommer overhoved ikke ud har været inde i over en uge nu så det tager begge på humøret da jeg vidst er ret skrap for tiden  men skynder mig at undskylde bagefter for ønsker det ikke og ligger først mærke til efter jeg har snerret ....

men bliver forhåbentlig bedre vi har været meget meget igennem de 5 år og har klaret os hele vejen 

Så synes jeg helt klart at i skal arbejde på at ihvertfald få det med bedre med din despression før i skal have børn..... Og få styr på økonomien.....

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Så synes jeg helt klart at i skal arbejde på at ihvertfald få det med bedre med din despression før i skal have børn..... Og få styr på økonomien.....

vi får heller ikke børn de næste 4- 5 år da vi 83 procents sikkert skal havde hjælp har aldrig brug beskyttelse da jeg aldrig har menstration 

Anmeld

21. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Uh, det skærer lidt i mine ører at i skylder penge + falder drastisk i indkomst + du har svær depression og vil have baby nu. Måske i liiiige skulle få styr på det først. Det er ikk for at være bedrevidende og belastende, men det kræver altså en hel del af ens psyke at få et barn. Og det koster også "lidt" penge. 

Til det med at skændes. Hmm. Vi er stadig sammen og har indtil videre ikke planer om andet vi har aldrig haft et skænderi i de knap 4år vi har været sammen. Vi kan godt diskutere men skændes gør vi aldrig. 

Anmeld

21. december 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

vi får heller ikke børn de næste 4- 5 år da vi 83 procents sikkert skal havde hjælp har aldrig brug beskyttelse da jeg aldrig har menstration 

Okay, det var fordi du skrev at i prøvede at blive gravide....

Anmeld

21. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg vælger at være anonym.

har længe tænkt på at oprette denne tråd.

jeg elsker min kæreste rigtig højt men vi diskutere hver eneste dag næsten om åndsvage små ting men bliver hurtige venner igen vi har været sammen i 5 år ca og har ingen børn men prøver. jeg håber vi bliver sammen resten af livet.

men gør man ikke altid det?? 

nå men mit spørgsmål er 

hvorfor gik i fra hinanden og regnet i ikke med i skulle blive sammen? 

Min eks og jeg havde været sammen næsten 3 år da jeg gik fra ham. Da vi fik vores datter blev jeg mere og mere klar over at det ikke skulle være os for altid. Han tog mig for givet og prioriterede arbejde, computer og søvn højere end os, og det førte til en masse skænderier. Og det fik jeg nok af

Min nuværende kæreste og jeg har været sammen i 1 1/2 år og har stort set ingen skænderier haft. Og jeg er sikker på at vi skal være sammen for altid

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

Vi gik fra hinanden fordi vi ikke var de rigtige for hinanden og det er vel i bund og grund det de fleste finder ud af når de vælger at gå fra hinanden?

Vi skændes aldrig, diskuterede sjældent og jeg manglede det. Jeg synes ikke at et skænderi en gang i mellem er tegn på et dårligt forhold, det skal bare ikke være dagligt.

Vh. Louise

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

Mor11 skriver:

Uh, det skærer lidt i mine ører at i skylder penge + falder drastisk i indkomst + du har svær depression og vil have baby nu. Måske i liiiige skulle få styr på det først. Det er ikk for at være bedrevidende og belastende, men det kræver altså en hel del af ens psyke at få et barn. Og det koster også "lidt" penge. 

Til det med at skændes. Hmm. Vi er stadig sammen og har indtil videre ikke planer om andet vi har aldrig haft et skænderi i de knap 4år vi har været sammen. Vi kan godt diskutere men skændes gør vi aldrig. 

Enig med dig... Igen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.