hvorfor slog i op ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
19 svar
13 synes godt om
21. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym.

har længe tænkt på at oprette denne tråd.

jeg elsker min kæreste rigtig højt men vi diskutere hver eneste dag næsten om åndsvage små ting men bliver hurtige venner igen vi har været sammen i 5 år ca og har ingen børn men prøver. jeg håber vi bliver sammen resten af livet.

men gør man ikke altid det?? 

nå men mit spørgsmål er 

hvorfor gik i fra hinanden og regnet i ikke med i skulle blive sammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

Anonym trådstarter

og skændes i ? 

Anmeld

21. december 2013

Dididid

Anonym skriver:

jeg elsker min kæreste rigtig højt men vi diskutere hver eneste dag næsten om åndsvage små ting men bliver hurtige venner igen vi har været sammen i 5 år ca og har ingen børn men prøver. jeg håber vi bliver sammen resten af livet.

nå men mit spørgsmål er 

Det er inviduelt fra forhold til forhold hvor meget man diskuterer. Altså kæresten og jeg har været sammen i 14 måneder og har i alt haft 3 skænderier og diskussionerne er der en gang i mellem og de vare 5 min og så det det.
Nogen diskuterer dagligt og andre knap så tit men så længe man kan se en fremtid med vedkommen så der vel intet galt i, at have sine moments

Anmeld

21. december 2013

Givesvæk

Anonym skriver:

nå men mit spørgsmål er 

Forstår ikke helt dit spørgsmål

Er det et spørgsmål om hvordan det foregår i andre forhold, eller hvorfor man valgte at slå op med en eks

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Givesvæk skriver:

Forstår ikke helt dit spørgsmål

Er det et spørgsmål om hvordan det foregår i andre forhold, eller hvorfor man valgte at slå op med en eks

mere om i ikke regnet med at blive sammen resten af livet men alligevel gik det galt  

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Cfm8 skriver:

Det er inviduelt fra forhold til forhold hvor meget man diskuterer. Altså kæresten og jeg har været sammen i 14 måneder og har i alt haft 3 skænderier og diskussionerne er der en gang i mellem og de vare 5 min og så det det.
Nogen diskuterer dagligt og andre knap så tit men så længe man kan se en fremtid med vedkommen så der vel intet galt i, at have sine moments

tænker også man måske har godt af at diskutere så længe man ikke råber og skriger for så er man ikke enig i alt 

Anmeld

21. december 2013

Dididid

Anonym skriver:

tænker også man måske har godt af at diskutere så længe man ikke råber og skriger for så er man ikke enig i alt 

Så længe det ikke tære på jeres forhold er det okay tænker jeg

Anmeld

21. december 2013

Givesvæk

Anonym skriver:

mere om i ikke regnet med at blive sammen resten af livet men alligevel gik det galt  

ahhh

Jamen min kæreste og jeg skændes HELT VILDT de første mange måneder af vores forhold, og gik fra hinanden on and off. - Mest fordi han ikke havde haft en kæreste før og havde svært ved pludselig at være to.

Vi gik i terapi og efter 3 gange var det hele vendt!

Idag er vi gift og har to børn og jeg ved at det skal være ham resten af mit liv, hvis det står til mig.

Vi kan stadig diskutere i dag, men vi har ikke skændes i 2 år.

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

Givesvæk skriver:

ahhh

Jamen min kæreste og jeg skændes HELT VILDT de første mange måneder af vores forhold, og gik fra hinanden on and off. - Mest fordi han ikke havde haft en kæreste før og havde svært ved pludselig at være to.

Vi gik i terapi og efter 3 gange var det hele vendt!

Idag er vi gift og har to børn og jeg ved at det skal være ham resten af mit liv, hvis det står til mig.

Vi kan stadig diskutere i dag, men vi har ikke skændes i 2 år.

synes helt klart om 

Anmeld

21. december 2013

Mum33

Anonym skriver:

nå men mit spørgsmål er 

Hvis man allerede skændes inden man får børn, så synes jeg man skal tage sit forhold op til grundig revision. For når først der er børn, er der virkelig noget at skændes om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.