opkast efter hvert måltid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

andre der oplever deres decideret kaster op efter en flaske??
Magnus er begyndt at gøre det efter hvert eneste måltid, og det er ikke bare gylp men opkast, vi troede egentlig først det var fordi han overspiste og satte det derfor lidt ned men han spiser kun 70ml nu og det er det han selv vælger der bliver lavet 90 til ham, men stadig samme resultat at han kaster op???
han er 7 uger i dag (3 dage korrigeret)

Måske kan han slet ikke tåle det MME han får?

Nan laver en der hedder Comfortis, den er meget mild, har du prøvet den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

DianaRJS

Wampires skriver:

Så er det udelukket

hmm.. hvordan gør du flasken ren?

kan huske jeg selv havde en overgang hvor han kastede op og det eneste jeg kunne finde var at jeg havde en enkelt gang brugt et andet mærke af opvaskemiddel...

har også prøvet at sutten blev angrebet af noget som jeg ikke så med det samme men først efter den havde ligget et par dage i en æske begyndte den at skifte farve pludseligt...

Så prøv med at udskift sutten i flasken, trippeltjek flasken for bittesmå ridser efter rengøring

Håber ikke jeg får skrevet det her forkert så jeg virker bedrevidende eller nedladende da det absolut ikke er min mening... Jeg vil bare gerne hjælpe hvis jeg kan og lige det med opkast har vi også været igennem selvom vores søn først blev ammet fuldt ud og ikke er fortidlig født...

de bliver renset i sådan noget miljøvenligt noget som de også havde på sygehuset, og så bliver de skyllet godt af, og derefter i en stor gryde med vand og over på komfuret så de bliver skoldet på den måde.

og du lyder bestemt ikke bedre vidende jeg er godt klar over folk bare prøver at hjælpe

Anmeld

21. december 2013

DianaRJS

AnthonsMor skriver:

Måske kan han slet ikke tåle det MME han får?

Nan laver en der hedder Comfortis, den er meget mild, har du prøvet den?

vi startede op med "NAN ha" som de også brugte på sygehuset men da hverken mig ellers far har allergi mente SP vi skulle skifte til almindelig nan, og da de så begyndte at døje med maven fik vi at vide vi skulle prøve med nan comfort, og da det ikke hjalp grøn allomin blandet med blå allomin, så tror den eneste vi efterhånden mangler er gul allomin og så dem som man skal have recept på....

men tanken havde faktisk godt strejfet mig, så valgte at sige han ikke fik flaske en dag, og kun fik ved mig, men var desværre næsten med samme resultat, den eneste forskel var at det kom op hurtigere -.- og det er jo slet ikke godt, for så får han jo intet af det

Anmeld

21. december 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

vi startede op med "NAN ha" som de også brugte på sygehuset men da hverken mig ellers far har allergi mente SP vi skulle skifte til almindelig nan, og da de så begyndte at døje med maven fik vi at vide vi skulle prøve med nan comfort, og da det ikke hjalp grøn allomin blandet med blå allomin, så tror den eneste vi efterhånden mangler er gul allomin og så dem som man skal have recept på....

men tanken havde faktisk godt strejfet mig, så valgte at sige han ikke fik flaske en dag, og kun fik ved mig, men var desværre næsten med samme resultat, den eneste forskel var at det kom op hurtigere -.- og det er jo slet ikke godt, for så får han jo intet af det

Nu når lægen har ferie, så synes jeg måske du skal tage at ringe til vagtlægen, jeg tænker han har mælkeallergi måske?

Min veninde har det, og det var helt slemt da hun var barn, der brækkede hun sig for et godt ord hver gang hun fik noget med mælk i overhovedet..

Og det er jo næsten nødt til at blive tjekket hurtigt, så han ikke taber sig det lille myr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.