At skjule skuffelse.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

roenlund

Baby-Dreamer skriver:

Hvis det er alt hvad i har at sige så bare glem det...!!!!!!!

I kender ikke min søster..!!! Hendes holdning, og dette er citat: hun er den ældste, så hun skal have børn først, for det første barnebarn får alt opmærksomheden..!!

Og nej jeg har sq da ikke tænkt mig at ødelægge hendes graviditet.. 

Men der er godt nok ingen der kan tvinge mig til at være glad på hendes vegne.. 

Jeg kan ikke ændre hvad jeg føler, og det har jeg heller ikke tænkt mig..!!!

Det var da en rigtig grim måde at svare på,

nej ingen her kender din søster og derfor svarer de ud fra hvad du selv har skrevet hvis du ville have at vi skulle kende mere til jeres situation skulle du havet skrevet mere.

Jeg har ikke nærlæst alle indlæg men har ikke set at nogen har skrevet at du skal være lykkelig på din søsters vegne men at du i det mindste kan sige tillykke. og mange skriver endda at det er ok at føle som du gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

lineog4

Hvis det er alt hvad i har at sige så bare glem det...!!!!!!!

I kender ikke min søster..!!! Hendes holdning, og dette er citat: hun er den ældste, så hun skal have børn først, for det første barnebarn får alt opmærksomheden..!!

Og nej jeg har sq da ikke tænkt mig at ødelægge hendes graviditet.. 

Men der er godt nok ingen der kan tvinge mig til at være glad på hendes vegne.. 

Jeg kan ikke ændre hvad jeg føler, og det har jeg heller ikke tænkt mig..!!!

Kan se du har slettet din profil, men kan jo håbe du læser med alligevel. 

Når livet byder os modgang er det så forfærdelig nemt at blive bitter, lade følelsen af uretfærdighed få overtaget - det er en kamp eller måske rettere et arbejde at acceptere sine livsvilkår og at det ikke betyder andre ikke har fortjent deres  lykke. For mig var det et valg, jeg skulle fravælge bitterheden og jeg skulle kunne glædes ved andres lykke... Jeg måtte gerne være misundelig og tro mig det er jeg også på mennesker jeg slet ikke kender, men misundelsen må ikke flytte sig fra "gid det var mig" til " hvorfor må de".

For mig lyder det til du og din søster har knapt så varmt et forhold som jeg håber mine børn får som voksne. Det kan ingen kræve I får, vi kan ikke kræve du tænker pænt om din søster. Men jeg vil håbe, virkelig håbe for dig, at du kan lade være at tænke grimt - det tager egentlig ikke noget fra hende, men en god del fra dig for grimme tanker om andre mennesker uafhængigt af hvem de er tærer, bitterhed tærer.

Håber du får en fantastisk jul også selvom du får at vide du skal være moster og det ikke er idel lykke. Og jeg håber det snart er dig der får dit ønske opfyldt og du måske så kan vinke farvel til bitterheden

Anmeld

22. december 2013

Sandratoft

roenlund skriver:

Det var da en rigtig grim måde at svare på,

nej ingen her kender din søster og derfor svarer de ud fra hvad du selv har skrevet hvis du ville have at vi skulle kende mere til jeres situation skulle du havet skrevet mere.

Jeg har ikke nærlæst alle indlæg men har ikke set at nogen har skrevet at du skal være lykkelig på din søsters vegne men at du i det mindste kan sige tillykke. og mange skriver endda at det er ok at føle som du gør.

Jeg forstår heller ikke hvorfor man opretter et indlæg, når man kun er interesseret i at få medhold i sin egen holdning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.