tvillingerne og julemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2013

Elbæk

helle85 skriver:

ja børn de spejler sig jo meget i det de ser. jeg tænker også det er helt vild, og især hvis tv 2 selv køber tøjet og det så bare bliver brugt en gang

Mon ikke de får det foræret? Men ja - de er sikkert blevet sponsoreret af nogle af mærkerne, netop så folk går ud og køber deres tøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

helle85

1990h skriver:

mere syndt at give børn pels på..det der ingen grund til..jakken bliver ikke varmere jo

men fede er de..garanteret rigtig dyre ser det ud til..

ja de er dyre jeg fandt ikke selve de jakker de har på men jakkerne af de mærke ligger på ca 4-5000 fra ny pris og 2700 og op efter på tilbud

Anmeld

21. december 2013

helle85

Elbæk skriver:

Mon ikke de får det foræret? Men ja - de er sikkert blevet sponsoreret af nogle af mærkerne, netop så folk går ud og køber deres tøj.

jo har også lidt på fornemmelsen at det er skjulte reklamer bare for at folk skal købe det

Anmeld

21. december 2013

1990h

helle85 skriver:

ja de er dyre jeg fandt ikke selve de jakker de har på men jakkerne af de mærke ligger på ca 4-5000 fra ny pris og 2700 og op efter på tilbud

hold da op.ja det godt nok mange penge for en børnejakke..

Anmeld

21. december 2013

helle85

1990h skriver:

hold da op.ja det godt nok mange penge for en børnejakke..

ja jeg havde regnet med at de havde liggedet på omkring 1000 som de fleste børne jakker gør af propolære(staves) mærker.

Anmeld

21. december 2013

M (:

helle85 skriver:

er der nogen der ved hvad det er for nogen jakker signe og peter har på i tvillingerne og julemanden???

Jakkerne er fra parajumpers (: 

Anmeld

21. december 2013

helle85

M (: skriver:

Jakkerne er fra parajumpers (: 

tak

Anmeld

21. december 2013

pussekat

pahaaaaaaaaa så får jeg ikke såden en jakke eller nattøj da pahaa mange penge da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.