tvillingerne og julemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
17 svar
6 synes godt om
21. december 2013

helle85

er der nogen der ved hvad det er for nogen jakker signe og peter har på i tvillingerne og julemanden???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2013

VIPpigen

helle85 skriver:

er der nogen der ved hvad det er for nogen jakker signe og peter har på i tvillingerne og julemanden???

Desværre ikke... Men Signes jakke Kan jeg rigtig godt li, Gid man kunne passe en str barn igen

Anmeld

21. december 2013

helle85

VIPpigen skriver:

Desværre ikke... Men Signes jakke Kan jeg rigtig godt li, Gid man kunne passe en str barn igen

ja det syntes jeg (kan så også god li den peter har på) også så jeg ville se hvad prisklasse de lå i, i håb om at købe dem på udsalg i næste mdr også gemme til næste år

men tror desværre nok at den ligger i den alt for dyre ende da bare det nat tøj de bruger er fra hollys

Anmeld

21. december 2013

VIPpigen

helle85 skriver:

ja det syntes jeg (kan så også god li den peter har på) også så jeg ville se hvad prisklasse de lå i, i håb om at købe dem på udsalg i næste mdr også gemme til næste år

men tror desværre nok at den ligger i den alt for dyre ende da bare det nat tøj de bruger er fra hollys

Tror også det bliver pebret... Ja, nattøjet kan jeg også godt li, men elsker også generelt Holly tøj

Anmeld

21. december 2013

helle85

VIPpigen skriver:

Tror også det bliver pebret... Ja, nattøjet kan jeg også godt li, men elsker også generelt Holly tøj

jeg har også prøvet at kigge på nettet for at se om jeg kunne fine dem, så derfor håbede jeg at der måske sad en herinde og havde en ide om hvad det kunne være

ja jeg kan også godt li noget af tøjet fra hollys, men desværre er det meget lidt af det vi har, da det er alt for dyrt køber det kun nå det er sat meget ned

Anmeld

21. december 2013

Elbæk

De er fra mærket  Parajumpers 

Anmeld

21. december 2013

helle85

De er fra mærket  Parajumpers 

tak for svar, har aldrig hørt om mærket (så derfor jeg ikke lige kunne finde det) men desværre er det meget langt over hvad vi har råd til selv på tilbud :-(

øvøv syntes ellers de var ret fede

Anmeld

21. december 2013

Elbæk

helle85 skriver:

tak for svar, har aldrig hørt om mærket (så derfor jeg ikke lige kunne finde det) men desværre er det meget langt over hvad vi har råd til selv på tilbud :-(

Det er også synd at de bruger så dyrt børnetøj. Især fordi at selv børn kan falde for noget de har på, og så ligger det i den høje ende af prisklasse. 

Anmeld

21. december 2013

1990h

mere syndt at give børn pels på..det der ingen grund til..jakken bliver ikke varmere jo

men fede er de..garanteret rigtig dyre ser det ud til..

Anmeld

21. december 2013

helle85

Elbæk skriver:

Det er også synd at de bruger så dyrt børnetøj. Især fordi at selv børn kan falde for noget de har på, og så ligger det i den høje ende af prisklasse. 

ja børn de spejler sig jo meget i det de ser. jeg tænker også det er helt vild, og især hvis tv 2 selv køber tøjet og det så bare bliver brugt en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.