Så skete det jeg aldrig troede ville ske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Kæmpe Føler med dig, det er virkelig ikke sjovt  

Tark ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

rimor

Anonym skriver:

Tak skal du have. Jeg synes bare det er super hårdt og så især her lige op til julen. Og vi har for en uge siden grint sammen og været i biografen.. og kysset og krammet. og så ske det her.. er fuldstændig i vildrede 

Føler med dig og sender mega kram. har selv prøvet det og det er så hårdt. Du må også gerne skrive pb til mig hvis du har brug for en ekstra skulder at hælde ud over.

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

rimor skriver:

Føler med dig og sender mega kram. har selv prøvet det og det er så hårdt. Du må også gerne skrive pb til mig hvis du har brug for en ekstra skulder at hælde ud over.

Tusinde tak.. jeg benytter mig af min anonymitet, da jeg er et meget privat menneske..

Men tak for omtanken <3

Anmeld

20. december 2013

rimor

Anonym skriver:

Tusinde tak.. jeg benytter mig af min anonymitet, da jeg er et meget privat menneske..

Men tak for omtanken <3

Helt ok

Anmeld

20. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ja det er mega hårdt og især i julen.. Dog vil han gerne ha mig ned til hans forældre juleaften,  der jo så heldigvis støtter mig.. for han synes ikke at jeg skal sidde alene den 24.

Og hvor mærkeligt det end er, så kan jeg mærke at jeg har brug for det.

Lyder hårdt, håber i får en dejlig jul alligevel, så god den nu kan blive

Anmeld

21. december 2013

tarkoflen

Puha det var en træls udmelding fra ham, især hvis han mener l skal holde jul sammen? Kan du ikke holde jul med din familie? Det er da for hårdt at skulle være sammen med ham og hans familie.

Fik du en forklaring på hvorfor han springer bomben og hvorfor han ikke kan finde tilbage?

Anmeld

21. december 2013

wamse

Åh for pokker, du får et kæmpe knus herfra

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Puha det var en træls udmelding fra ham, især hvis han mener l skal holde jul sammen? Kan du ikke holde jul med din familie? Det er da for hårdt at skulle være sammen med ham og hans familie.

Fik du en forklaring på hvorfor han springer bomben og hvorfor han ikke kan finde tilbage?

Har holdt jul hos min mor idag. 

Hans familie holder stadig meget af mig og støtter mig. Ingen af dem ønsker at jeg skal sidde alene den 24. Og jeg sys egentlig at jeg har brug for at være sammen med dem..

Ja jeg har fået forklaring. Men om det giver mening ved jeg ikke. Men jeg er jo også.bare helt knust og forvirret. Lejligheden deles hvor vi skiftes til at være der. Og så betaler vi begge til budget stadig.. og indtil vi beggefår fundet noget nyt..

Anmeld

21. december 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Åh for pokker, du får et kæmpe knus herfra

Tak skal du have..

Anmeld

22. december 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Igår aftes/nat slog min kæreste (forlovede) gennem 5 år op med mig. 

Mit hjerte er knust. Jeg er grædefærdig. Har ikke lavet andet end at græde siden det skete. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. Det gør så ulideligt ondt. Ting skal deles, ny bolig skal findes. Der skal tages hensyn til vores katte, som dog skal bo hos mig. Men jeg vil ikke have at de kommer til at blive mærket af det.

Jeg er fuldstændig tom. Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal komme videre i livet. 5 år sammen. Det er lang tid. Han var mit et og alt. Og jeg elsker ham stadig uendelig højt!

Jeg er alene i vores lejlighed nu, mens han sover hos sin far. Det er så tomt. Det er som om alt sjæl er rykket ud, ud af mig. Mit hjerte er gået i millioner af stykker. Jeg magter bare ikke noget lige nu. Jeg burde sove, men jeg græder hele tiden. Jeg har sovet et par timer i nat, så jeg er helt smadret. 

Åh jeg er så knust! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.