Så skete det jeg aldrig troede ville ske....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Anonym trådstarter

lollandpigen skriver:

Øv Øv og så en stor krammer.....

Har selv prøvet det så ved hvordan det er at pludselig være alene efter en masse år sammen.....

Hvis du får brug for et råd eller bare en der lytter er du meget velkommen til at skrive privat til mig....

Håber det bedste for dig.....

Tak skal du have. Jeg synes bare det er super hårdt og så især her lige op til julen. Og vi har for en uge siden grint sammen og været i biografen.. og kysset og krammet. og så ske det her.. er fuldstændig i vildrede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Jeg prøvede det samme for nogle år tilbage, chokket, smerten og det at bare trække vejret gør ondt. 

Und dig selv en pause fra alt, hør det musik der tiltaler dig, sov, tud. Men maks et par dage. Herefter ring til familie og venner der kan støtte og hjælpe med at få styr på det hele . Det kan næsten føles skammeligt men er absolut det værd. 

Kram til dig! Der er lys for enden af tunnelen. Du kan bare ikke se det lige nu fordi den drejer.

Jeg har grædt hele natten.. Har knap nok sovet.. Har så snakket med min mor idag.. skal derud imorgen og sove et par dage, imens han så er her i lejligheden og nusser med vores katte.. han savner dem.. og det kan jeg godt forstå... men åh.. han sku bare vide hvor meget jeg savner ham  

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

Michelle21 skriver:

Hvor er det bare trist når sådan noget sker 

en kæmpe  herfra

Taark 

Anmeld

20. december 2013

Kløver

Nej hvor frygteligt,ved godt der ingen god tid er for at få sådan en melding og især ikke når man ikke er forberedt, men lige op til jul

Mange kram herfra

Anmeld

20. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg har grædt hele natten.. Har knap nok sovet.. Har så snakket med min mor idag.. skal derud imorgen og sove et par dage, imens han så er her i lejligheden og nusser med vores katte.. han savner dem.. og det kan jeg godt forstå... men åh.. han sku bare vide hvor meget jeg savner ham  

Godt du har nogle at støtte dig op ad 

jeg kan huske at jeg brugte et par dage på at høre "White flag" med Dido (tror nok den hed det..), prøvet at få det ind i knolden og tude indtil mine venner langt om længe fik mig ud. Wow det var hårdt og jeg må inddrømme at jeg aldrig helt er healet. Men lever da et godt liv idag. Jeg føler med dig og håber at du kommer "hurtigt" igennem det smertehelvede

Anmeld

20. december 2013

Givesvæk

Anonym skriver:

Det er helt slut.. han siger at der ikke er nogen vej tilbage.. ingen chance... selvom jeg nærmest og tigget og bedt  

hold da op... har du slet ikke fået en forklaring?

Anmeld

20. december 2013

Camilla <3

Kæmpe Føler med dig, det er virkelig ikke sjovt  

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nej hvor frygteligt,ved godt der ingen god tid er for at få sådan en melding og især ikke når man ikke er forberedt, men lige op til jul

Mange kram herfra

Ja det er mega hårdt og især i julen.. Dog vil han gerne ha mig ned til hans forældre juleaften,  der jo så heldigvis støtter mig.. for han synes ikke at jeg skal sidde alene den 24.

Og hvor mærkeligt det end er, så kan jeg mærke at jeg har brug for det.

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Godt du har nogle at støtte dig op ad 

jeg kan huske at jeg brugte et par dage på at høre "White flag" med Dido (tror nok den hed det..), prøvet at få det ind i knolden og tude indtil mine venner langt om længe fik mig ud. Wow det var hårdt og jeg må inddrømme at jeg aldrig helt er healet. Men lever da et godt liv idag. Jeg føler med dig og håber at du kommer "hurtigt" igennem det smertehelvede

Jeg har aldrig oplevet noget så smertefuldt

Det er ulideligt. Jeg ligger bare i min seng og laver absolut intet

Anmeld

20. december 2013

Anonym trådstarter

Givesvæk skriver:

hold da op... har du slet ikke fået en forklaring?

Jo men om den er forståelig for mig tror jeg ikke. Jeg er fuldstændig færdig

Og er helt drænet for energi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.