Yurie skriver:
Forstår jeg dig ret i at hun faktisk bare vil have at du giver hende ret i hvad hun siger? at hun brokker sig over ting og du skal være enig med hende i det?
Hvis det er det, ville jeg nok tage en lille pause fra hende, og lade hende køle af og lade hende kontakte dig.. og/eller forklare hende som du har gjort, at hvis hun spørg dig om noget, vil du sige sandheden og ikke bare snakke hende efter munden..
Ja. Hun bliver sur og fornærmet hvis ikke jeg er på hendes side, bifalder eller brokker med, i flere absurde og unfair situationer, hvor jeg bare er tabt. Feks brokker hun sig konstant over kæresten, nedgør og kan ikke holde ham ud, og i næste nu vil hun have barn med ham, hvor jeg bare synes at det måske er et sidespor og de skal få det godt sammen. Hun mener så at går det helt galt, kan hun jo vare blive enlig mor, og har hun ikke råd flytter hun bare hjem til mor og far, bare hun kan få et barn. Hun er 30 og jeg nægter at bifalde det
Måske det er på tide at sige fra selvom jeg vil savne hende, men gør ondt hver gang jeg bliver ignoreret og hun aldrig skriver, med mindre jeg netop rygklapper så skriver hun konstant

hun er samtidig sur og jaloux over jeg venter barn og sårer mig at hu. Ikke kan dele min glæde, men kun se sig selv og stadig forvente jeg taler efter munden
Anmeld