Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sisse Vinther skriver: Har du prøvet en blue?
Har du prøvet en blue?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sisse Vinther skriver: Åh undskyld, havde ikke lige set dette opslag... Kram til dig!
Åh undskyld, havde ikke lige set dette opslag... Kram til dig!
Anonym skriver: Min mens kom desværre idag men krydser for du hår 2 streger
Min mens kom desværre idag men krydser for du hår 2 streger
Øv at den skulle komme
Ja håber godt nok at streg nr to snart viser sig:-) syntes ikke den viser sig nok på det billed jeg har lagt op:-)
Anonym skriver: Så kom mens desværre
Så kom mens desværre
Maja84 skriver: at den er der næste gang
at den er der næste gang
Anonym skriver: Jep hvornår kan jeg begynde at teste med æggeløsning teste ?
Jep hvornår kan jeg begynde at teste med æggeløsning teste ?
Maja84 skriver: Kommer lidt an på din cyklus, jeg startede selv 1 uge efter mrns1 dag for at være sikker og brugte de digitale ægløsningsteste
Kommer lidt an på din cyklus, jeg startede selv 1 uge efter mrns1 dag for at være sikker og brugte de digitale ægløsningsteste
Anonym skriver: Okay fik idag så kan starte på torsdag med at teste, jamen de digitale er de ikke dyre hvor mange brugte du ?
Okay fik idag så kan starte på torsdag med at teste, jamen de digitale er de ikke dyre hvor mange brugte du ?
Maja84 skriver: Jo men også mere præcise, køber du på amazon får du 20 stk til den samme pris som 7 koster i butikkerne
Jo men også mere præcise, køber du på amazon får du 20 stk til den samme pris som 7 koster i butikkerne
Anonym skriver: Okay det vil jeg gerne have kan du give mit et link
Okay det vil jeg gerne have kan du give mit et link
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128