Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min test fra i aftes af viser negativ. Hold nu op det er hårt at se den altid er negativ. Hvorfor bliver den ikke positiv !!! Hjælp damer mens er ikke kommet endnu. Så jeg kan statig være gravid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er gået 9 dage over tid, og har hverken mens eller positive teste
krydser fingre
Kristensen skriver: jeg er gået 9 dage over tid, og har hverken mens eller positive teste krydser fingre
Krydser fingre for dig
Men pas på ikke at stresse dig selv over det! Det kan godt ha indflydelse på din cyklus desværre :/
Jeg er 5+1 idag hvis jeg er gravid og det vildeste jeg har fået ud af min test er det her
KThomsen skriver: Jeg er 5+1 idag hvis jeg er gravid og det vildeste jeg har fået ud af min test er det her
Maja84 skriver: Hm har nu siddet og vendt og drejet mobilen og skruet helt op for lysstyrken og kan desværre ikke se en ekstra streg Krydser for at den kommer, nogle få tester jo sent, eller din æl kan have flyttet sig
Hm har nu siddet og vendt og drejet mobilen og skruet helt op for lysstyrken og kan desværre ikke se en ekstra streg Krydser for at den kommer, nogle få tester jo sent, eller din æl kan have flyttet sig
Anonym skriver: Min test fra i aftes af viser negativ. Hold nu op det er hårt at se den altid er negativ. Hvorfor bliver den ikke positiv !!! Hjælp damer mens er ikke kommet endnu. Så jeg kan statig være gravid
Har du prøvet en blue?
Anonym skriver: Så kom mens desværre
Så kom mens desværre
Åh undskyld, havde ikke lige set dette opslag... Kram til dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128