Er jeg virkelig så snævertsynet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

StudPsyk

Det tror jeg godt nok også jeg var blevet lidt sur over.. Altså jeg kan da godt se det er hyggeligt med en alenedag med niecen, men det havde jeg så valgt at gøre det en anden dag. Jeg kan ikke helt forstå, at han ikke vil tage fri for sit eget barn, men gerne for sin niece.. Jeg elsker hele min familie, men vil altid prioritere mine egne børn højest..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Ja den var ikke gået herhjemme, var mest blevet fortørnet over, at han glædeligt tager fri for at passe en andens barn, men ikke sit eget..!!

Det er fordi denne jobsamtale er vigtig - og det kan jeg viiiirkelig godt forstå, og ville ønske jeg aelv havde fri, så ville jeg gerne have hjulpet - men jeg havde så taget begge vørn og hygget.. ved godt han skal ud og køre en lang tur, og vi kun har en autostol, men det der pisser mig af er hans holdning til at min far bare skulle gå i den tro, at vi begge var på job.. sagde han kunne ringe til ham og hører om han stadig ville passe sønnike - imens han hjalp sin søster - men det ville han ikke, og så blir jeg sur, for det er at holde min far for nar synes jeg - og han hjælper os altid når vi har behov for det..

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Han gør det ikke for alene tiden med nevøen - han er 1 år og vores søn er 3 - men det er fordi han ville hjælpe til denne jobsamtale.. og så længe min far vidste besked så ville jeg være skide ligeglad - men han ønskede ikke at min far skulle vide det, og det er det der pisser mig af..

Anmeld

19. december 2013

Elgaard73

Nej, det er bestemt ikke fordi at du er gravid og hormonel. Jeg er ikke gravid og jeg havde godt nok også stejlet hvis min mand havde prøvet at slippe afsted med det. Og havde han kaldt mig tomhjernet, havde han helt automatisk vundet et gavekort til at sove på sofaen i en uge. Sådan snakker man bare ikke til hinanden.

Og han tilbyder at tage fir for at passe andre's børn, men kommer ikke med tilbudet, når det er hans eget? Hold da op, den var jeg godt nok blevet ked af.

Er hans eneste undskyldning det med autostolen? Barnet han skal passe bliver vel bragt til jer i en autostol og så må den da bare læsses af. Og bliver barnet ikke fragtet i bil til jer, så er det jo bare too bad. Så må han blive hjemme. Hvad er det der er så vigtigt, at han absolut skal ud at køre den dag? Jeg tænker han kan da ikke have lagt de vilde planer for den dag, for indtil i dag skulle dagen jo oprindelig være brugt på hans arbejdsplads.

Ej seriøst, han trænger vist lidt til en opsang. 

Og et stort kram til dig. 

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Han skulle hente barnet (ca 45 min. Kørsel hver vej).. så køreturen ville være nødvendigt.. forældrene har ikke bil..

Anmeld

19. december 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej allesammen..

Min mand og jeg har desværre ikke ferie i de 2 uger børnehaven har lukket - min far har dog ferie og vi har fået ham til at passe vores søn de dage vi ikke har fri - idag ringer mandens søster så og spørger om vi kan passe deres søn mandag, og min mand svarer så: jeg kan spørge imorgen på jobbet om jeg kan få en fridag" fair nok tænker jeg - og siger så "så behøver min far jo ikke at passe sønnike på mandag alligevel" - Men jo, det mener manden jo så at han gør, da han ikke kan have 2 børn med i bilen, da vi kun har en autostol..det bliver jeg så lidt fortørnet over, da jeg ikke synes min far skal "være" barnepige i sin egen ferie med mindre det er nødvendigt - til dette blev jeg kaldt tomhjernet.. jeg ville da nok blive lidt skuffet hvis jeg var så sød at tilbyde hjælp med at passe barn, og så finde ud af en af forældrene havde fri - men for at passe et andet barn.. er det bare mig der er gravid og hormonel? Det skal siges at pasningen var grundet en jobsamtale, og det kan jeg virkelig godt forstå, men det er bare stadig forkert i min verden..

Hjælp mig - er jeg bare tosset?

Og undskyld et rodet indlæg - men er på fra mobilen

Synes da det er underligt han kan spørge om fri til at passe andre børn, men ikke sit eget

Anmeld

19. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej allesammen..

Min mand og jeg har desværre ikke ferie i de 2 uger børnehaven har lukket - min far har dog ferie og vi har fået ham til at passe vores søn de dage vi ikke har fri - idag ringer mandens søster så og spørger om vi kan passe deres søn mandag, og min mand svarer så: jeg kan spørge imorgen på jobbet om jeg kan få en fridag" fair nok tænker jeg - og siger så "så behøver min far jo ikke at passe sønnike på mandag alligevel" - Men jo, det mener manden jo så at han gør, da han ikke kan have 2 børn med i bilen, da vi kun har en autostol..det bliver jeg så lidt fortørnet over, da jeg ikke synes min far skal "være" barnepige i sin egen ferie med mindre det er nødvendigt - til dette blev jeg kaldt tomhjernet.. jeg ville da nok blive lidt skuffet hvis jeg var så sød at tilbyde hjælp med at passe barn, og så finde ud af en af forældrene havde fri - men for at passe et andet barn.. er det bare mig der er gravid og hormonel? Det skal siges at pasningen var grundet en jobsamtale, og det kan jeg virkelig godt forstå, men det er bare stadig forkert i min verden..

Jeg var stejlet fuldstændig og han havde fået at vide hvordan landet ligger - og især når han tillader sig at snakke sådan til sin bedre halvdel.

Når hans søster ikke har bil - så sætter han sit eget barn i autostolen og køre over til søsteren og passer begge børn der indtil søsteren igen er hjemme fra samtale.

Færdig bum.

Anmeld

19. december 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Det er fordi denne jobsamtale er vigtig - og det kan jeg viiiirkelig godt forstå, og ville ønske jeg aelv havde fri, så ville jeg gerne have hjulpet - men jeg havde så taget begge vørn og hygget.. ved godt han skal ud og køre en lang tur, og vi kun har en autostol, men det der pisser mig af er hans holdning til at min far bare skulle gå i den tro, at vi begge var på job.. sagde han kunne ringe til ham og hører om han stadig ville passe sønnike - imens han hjalp sin søster - men det ville han ikke, og så blir jeg sur, for det er at holde min far for nar synes jeg - og han hjælper os altid når vi har behov for det..

Kan sagtens forstå dig, det ville jeg bestemt heller ikke have det godt med. Kan han ikke bare passe nevøen hjemme hos søsteren, og så tage jeres søn med?

Anmeld

19. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Hej allesammen..

Var virkelig blevet GAL, hvis min mand ikke kunne passe sit eget barn og tag fri men kunne tag fri for at passet en andens barn!!!

og forstår sig dælme godt, og helt ærlig synes det er at gøre grin med din far han skal passe jeres, fordi i ik har fri og han så vil tag fri for at passe sin søsters!!

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Og nu gider han ikke at snakke med mig før jeg er kommet til fornuft... hurra for mig.. orh hvor er kærlighed besværligt til tider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.