Er jeg virkelig så snævertsynet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
20 svar
7 synes godt om
19. december 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen..

Min mand og jeg har desværre ikke ferie i de 2 uger børnehaven har lukket - min far har dog ferie og vi har fået ham til at passe vores søn de dage vi ikke har fri - idag ringer mandens søster så og spørger om vi kan passe deres søn mandag, og min mand svarer så: jeg kan spørge imorgen på jobbet om jeg kan få en fridag" fair nok tænker jeg - og siger så "så behøver min far jo ikke at passe sønnike på mandag alligevel" - Men jo, det mener manden jo så at han gør, da han ikke kan have 2 børn med i bilen, da vi kun har en autostol..det bliver jeg så lidt fortørnet over, da jeg ikke synes min far skal "være" barnepige i sin egen ferie med mindre det er nødvendigt - til dette blev jeg kaldt tomhjernet.. jeg ville da nok blive lidt skuffet hvis jeg var så sød at tilbyde hjælp med at passe barn, og så finde ud af en af forældrene havde fri - men for at passe et andet barn.. er det bare mig der er gravid og hormonel? Det skal siges at pasningen var grundet en jobsamtale, og det kan jeg virkelig godt forstå, men det er bare stadig forkert i min verden..

Hjælp mig - er jeg bare tosset?

Og undskyld et rodet indlæg - men er på fra mobilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Kløver

Nej jeg forstår heller ikke din mand, han vil ikke tage fri for sit eget barn men godt sin niece ej jeg var blevet mega tosset hvis det var mig, gravid eller ej

Anmeld

19. december 2013

Mettefpigen

Det var da noget grimt noget at sige....
Og nej hvis i skal passe et barn synes jeg ikk at i skal have jeres egen passet medmindre at din far gerne vil
Hvis i kan få autostol til den anden, så kan jeg ikk se problemet Og synes egentlig at han burde blande sig udenom når det er dig der har fri

Anmeld

19. december 2013

Mettefpigen

Sorry læste det som om at det var dig der skulle spørge om fri...

Anmeld

19. december 2013

ano14316

Anonym skriver:

Hej allesammen..

Min mand og jeg har desværre ikke ferie i de 2 uger børnehaven har lukket - min far har dog ferie og vi har fået ham til at passe vores søn de dage vi ikke har fri - idag ringer mandens søster så og spørger om vi kan passe deres søn mandag, og min mand svarer så: jeg kan spørge imorgen på jobbet om jeg kan få en fridag" fair nok tænker jeg - og siger så "så behøver min far jo ikke at passe sønnike på mandag alligevel" - Men jo, det mener manden jo så at han gør, da han ikke kan have 2 børn med i bilen, da vi kun har en autostol..det bliver jeg så lidt fortørnet over, da jeg ikke synes min far skal "være" barnepige i sin egen ferie med mindre det er nødvendigt - til dette blev jeg kaldt tomhjernet.. jeg ville da nok blive lidt skuffet hvis jeg var så sød at tilbyde hjælp med at passe barn, og så finde ud af en af forældrene havde fri - men for at passe et andet barn.. er det bare mig der er gravid og hormonel? Det skal siges at pasningen var grundet en jobsamtale, og det kan jeg virkelig godt forstå, men det er bare stadig forkert i min verden..

Hmmmm..
Jeg synes du skal ringe til din far og høre hvad han siger.. måske glæder han sig rigtig meget til på mandag, og synes det er helt fint...
Måske bunder det lidt i at din mand synes det er svært at have 2 børn alene og synes det kunne være dejligt med en dag med sin niece alene...

Gør din far det kun af 'pligt' så synes jeg din mand skal leje en ekstra autostol og løse det problem sådan og så planlæg en dag med ungerne hvor de får lavet noget så de ikke er for krudtet...

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikke fri den dag - derfor min far skal passe sønnike.. ellers havde jeg gerne nuppet nevøen med oveni.. ved godt at en jobsamtale er vigtig - og sagde også at han kunne snakke med min far om det - men vil ikke have min far skal holdes for nar, og tro vi begge er på job, hvis så den ene part har fri.. vi er så priviligeret at have ham som backup i disse lukkeperioder..

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Nej min far gør det ikke kun af pligt - han elsker sit barnebarn overalt.. men det er mange dage for en mand over 60, at have et lille barn, men han gør det gladeligt

Synes bare det er forkert at MIN far skal tilsidesætte sin tid for VORES skyld - det er princippet i det..

Også fordi vi kun har mine forældre som pasnings mulighed, og de hjælper altid ved weekend vagter, og hvis sønnike er syg! De er der altid for os, og det sjal ikke udnyttes..

Anmeld

19. december 2013

Givesvæk

Anonym skriver:

Hej allesammen..

oj jeg var også blevet sur... Come on man tager da ikke fri fra job for at passe ens søsters børn/barn! Slet ikke når man ikke kan tage fri for at passe sit eget!

Hvis din mand har så nemt ved at tage fri, synes jeg han skulle passe Jeres barn frem for søsters... Det giver jo ingen mening i mit hoved.

Anmeld

19. december 2013

Anonym trådstarter

Nej han har absolut heller ikke let ved at tage fri - men det har jeg heller ikke.. nu er det så ikke aktuelt alligevel, da de fandt en anden løsning..
Men jeg er da sikker på at han ville flegne skråt hvis hans bror skulle tilsidesætte flere dage i sin ferie for at hjælpe os, hvis vi ikke havde ferie - og jeg så bare tog en fridag og passede venindens barn, og stadig lod onkel passe mit eget.. for mig er det helt hul i hovedet, men i følge ham, er det mig der Har hul i hovedet

Anmeld

19. december 2013

Lotus86

Ja den var ikke gået herhjemme, var mest blevet fortørnet over, at han glædeligt tager fri for at passe en andens barn, men ikke sit eget..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.