Hej allesammen..
Min mand og jeg har desværre ikke ferie i de 2 uger børnehaven har lukket - min far har dog ferie og vi har fået ham til at passe vores søn de dage vi ikke har fri - idag ringer mandens søster så og spørger om vi kan passe deres søn mandag, og min mand svarer så: jeg kan spørge imorgen på jobbet om jeg kan få en fridag" fair nok tænker jeg - og siger så "så behøver min far jo ikke at passe sønnike på mandag alligevel" - Men jo, det mener manden jo så at han gør, da han ikke kan have 2 børn med i bilen, da vi kun har en autostol..det bliver jeg så lidt fortørnet over, da jeg ikke synes min far skal "være" barnepige i sin egen ferie med mindre det er nødvendigt - til dette blev jeg kaldt tomhjernet.. jeg ville da nok blive lidt skuffet hvis jeg var så sød at tilbyde hjælp med at passe barn, og så finde ud af en af forældrene havde fri - men for at passe et andet barn.. er det bare mig der er gravid og hormonel? Det skal siges at pasningen var grundet en jobsamtale, og det kan jeg virkelig godt forstå, men det er bare stadig forkert i min verden..
Hjælp mig - er jeg bare tosset?
Og undskyld et rodet indlæg - men er på fra mobilen
Anmeld