Give gaver alligevel eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

MyLove E

Jeg ville give den.

Året før jeg kom ind i min mands familie. Havde han købt gaver til alle som han plejer. Da han så kom juleaften fik han så at vide "ja vi voksne giver jo ikke hinanden gaver i år" Øhhh tak for info?

Jeg holder også på at man skal giver til hvis det er det man vil. Og så synes jeg jo hellere ikke at den ene del bare kan siger " vi giver ikke gaver til hinanden i år eller mere" Er det ikke noget man måske lige snakker om? Vi har hvis fået gaver af dem en gang (hvilket var noget de havde brugt selv først) Men der er aldrig blevet sagt noget før i år om vi ikke giver hinanden gaver mere. Men det er min svigermor som har sagt det. Dem får vi hellere ikke af..

Undskyld det blev lidt langt, men har selv overvejet at lave en tråd om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Victoria2013

MyLove E skriver:

Jeg ville give den.

Året før jeg kom ind i min mands familie. Havde han købt gaver til alle som han plejer. Da han så kom juleaften fik han så at vide "ja vi voksne giver jo ikke hinanden gaver i år" Øhhh tak for info?

Jeg holder også på at man skal giver til hvis det er det man vil. Og så synes jeg jo hellere ikke at den ene del bare kan siger " vi giver ikke gaver til hinanden i år eller mere" Er det ikke noget man måske lige snakker om? Vi har hvis fået gaver af dem en gang (hvilket var noget de havde brugt selv først) Men der er aldrig blevet sagt noget før i år om vi ikke giver hinanden gaver mere. Men det er min svigermor som har sagt det. Dem får vi hellere ikke af..

Undskyld det blev lidt langt, men har selv overvejet at lave en tråd om det

Ja jeg syntes også godt lige de ku' have nævnt det. Eftersom vi ikke havde snakket om lige præcis dén del, gik jeg bare ud fra at vi stadig var på gave med hinanden, da andet ikke var aftalt. Men så kan jeg lære at spørge ind til det. Bare underligt min bror så også stadig er gået ud fra at vi er på gave med hinanden, når min søster automatisk tænker vi ikke er 

Og selvfølgelig handler julen ikke om gaveræs og hvem giver/giver ikke. Jeg vil jo gerne give min søster og hendes kæreste gaver, ellers havde jeg jo ikke købt nogen... så havde jeg jo gjort som hende og automatisk tænkt at det gør vi ikke Jeg tror bare de sikkert vil tænke over det, at hvorfor får de nu gaver når de ingen giver... og det vil de nok finde lidt underligt. Men sådan må det bare være, de bliver sikkert glade for gaverne alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.