AnthonsMor skriver:
Hold nu fast på alle løse genstande det lyder bare læææækkert!!!
Kunne du måske tænke dig at dele opskrifter på dine forretter? 
Jo da
Butterdejstrekanter.
Der tager du en plade butterdej og deler den i firkanter og der efter i trekanter ved at skære på skrå.
Dem giver du ca 12 min i ovnen ved 200 grader indtil de har løftet sig og blevet gyldne.
De skal køle helt af.-
Skær toppe forsigtigt af og fyld først taziki i ,så rejer så æggestand ,så ristet bacon og agurk i skiver og låget på.
Taziki-Riv agurk og bland det med lidt groft salt lad det stå en times tid og vrid det så i et viskestykke eller en stofble.Bland det med græsk youghurt og smag til med hvidløg. Det må ikke være for tyndt.
Æggestand -3 æg røres hurtigt sammen med 1 dl fløde eller mælk -hæld det i et fad og giv det ½ time ved 175 grader i ovnen i vandbad.
Sticky pølser-Bland 1 kg cocktailpølser med 2 spsk sesamolie,1 dl honning (flydende) og 2 spsk soya -Bland det godt og giv det ca 30 min ved 200 -de skal være godt stegte og karamaliseret.
Tunmousse og er bare arlas .
'Æggemums er kogte æg der hakkes og blandes med mayo,cremefraiche ,skinkestrimler,salt ,peber og karry .
Laksemousse er laks der blendes med cremefraiceh lidt citron salt og peber. -Det hele serveres med små ristet stykker toast.
Chorico med vagtel
Er ristet skiver flute hvor der ligges et god skive ristet chorizo pølse og øvers et vagtel spejæg-Det er SÅ lækkert
Kaviarrand ,vil jeg godt finde frem i morgen hvis du er int? Den ligger på den stationære com 
Anmeld