Jul på jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

B&J

ej hvor lyder det super hyggeligt med nissehue og pebernødder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Janni. skriver:

Vi skal have uniform på siger chefen. en af mine kollegaer havde nemlig forslået det, og det var strengt forbudt fik vi af vide..

Nå øv ...der er vores teamleder meget Large.

Anmeld

20. december 2013

Janni.

Aisha skriver:

Nå øv ...der er vores teamleder meget Large.

med de borgere jeg kommer ved, havde jeg nok valgt uniform alligevel.

Anmeld

20. december 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Selvfølgelig gør du det  Jeg har 2 kollegaer der går med hue på hele december måned. Jeg er selv ssa

Anmeld

20. december 2013

Havre74

Janni. skriver:

Jeg skal efter eget valg på arbejde juleaften i dagvagt fra 7-13. Jeg overvejer at høre chefen ad om jeg må bære nissehue d. 24. Jeg arbejder som SSH og elsker mit job, og tænker en lille nissehue kunne bringe glæde rundt omkring..

Min egen julestemning er lidt i bund, men jeg elsker at glæde andre. Overvejer at medbringe en lille kurv med pebernødder og give lidt glæde på den måde..

Mon ikke det falder i god jord rundt omkring?

Jo det tror jeg bestemt det vil.

Det er en god ide.

Anmeld

20. december 2013

Mamalou

Janni. skriver:

Jeg skal efter eget valg på arbejde juleaften i dagvagt fra 7-13. Jeg overvejer at høre chefen ad om jeg må bære nissehue d. 24. Jeg arbejder som SSH og elsker mit job, og tænker en lille nissehue kunne bringe glæde rundt omkring..

Min egen julestemning er lidt i bund, men jeg elsker at glæde andre. Overvejer at medbringe en lille kurv med pebernødder og give lidt glæde på den måde..

Mon ikke det falder i god jord rundt omkring?

Det er jeg helt sikker på, at det gør. Det er hvad man kan kalde overskud Forhåbentlig kan det også hjælpe på din egen julestemning, nu hvor du skal arbejde juleaften.

Vh. Louise

Anmeld

20. december 2013

Janni.

Mamalou skriver:

Det er jeg helt sikker på, at det gør. Det er hvad man kan kalde overskud Forhåbentlig kan det også hjælpe på din egen julestemning, nu hvor du skal arbejde juleaften.

Vh. Louise

Håber det vil hjælpe mig selv lidt. Desværre har min far så her til aften meldt afbud til vores juleaften sammen, så nu er stemmingen bare helt i bund. Jeg havde virkelig glædet mig til at være sammen med ham, men nej - sådan skulle det ikke være 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.