Jul på jobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
16 svar
27 synes godt om
18. december 2013

Janni.

Jeg skal efter eget valg på arbejde juleaften i dagvagt fra 7-13. Jeg overvejer at høre chefen ad om jeg må bære nissehue d. 24. Jeg arbejder som SSH og elsker mit job, og tænker en lille nissehue kunne bringe glæde rundt omkring..

Min egen julestemning er lidt i bund, men jeg elsker at glæde andre. Overvejer at medbringe en lille kurv med pebernødder og give lidt glæde på den måde..

Mon ikke det falder i god jord rundt omkring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

esioul

Janni. skriver:

Jeg skal efter eget valg på arbejde juleaften i dagvagt fra 7-13. Jeg overvejer at høre chefen ad om jeg må bære nissehue d. 24. Jeg arbejder som SSH og elsker mit job, og tænker en lille nissehue kunne bringe glæde rundt omkring..

Min egen julestemning er lidt i bund, men jeg elsker at glæde andre. Overvejer at medbringe en lille kurv med pebernødder og give lidt glæde på den måde..

Jeg var på arbejde i hjemmeplejen en nytårsaften fra 15-23.

Jeg kørte ude i hjemmeplejen.

Jeg havde nytårshat på og truthorn med og de synes det var så dejligt at der kom lidt liv i hytten

Jeg kendte alle på min plan, så man har jo en formodning om hvem der ville synes det er sjovt

Anmeld

18. december 2013

2babygirls

Janni. skriver:

Det tror jeg godt du må... Muslimer må jo også bærer deres hovedbeklædning.

Anmeld

18. december 2013

justagirl

Har selv haft nisse hue på sååå mon ikke det går! god vagt d 24 håber det falder i god jord:I

Anmeld

18. december 2013

Janni.

esioul skriver:

Jeg var på arbejde i hjemmeplejen en nytårsaften fra 15-23.

Jeg kørte ude i hjemmeplejen.

Jeg havde nytårshat på og truthorn med og de synes det var så dejligt at der kom lidt liv i hytten

Jeg kendte alle på min plan, så man har jo en formodning om hvem der ville synes det er sjovt

Lige præcis, jeg tror nu også det er iorden med nissehue, men jeg må hellere spørge først ;-)

Anmeld

19. december 2013

Mimbi

Hej

Jeg arbejde i hjemmeplejen og elsker det, havde tænkt at give mine brugere en lille tanke så som nogle småkager jeg har lavet, men have ikke tænkt det med nissehue! Men tror det er er fed idé, jeg tror faktist de ældre ville synes om det og tror at det er sjovt

Tror jeg stjæler din idé og jeg får lov skal nemlig arbejde juleaften fra 16-23

Anmeld

20. december 2013

MBaby2014

Lyder fantastisk

Arbejder også d. 24 kl 8-15 og skal køre landet rundt med mine skønne unge beboere.. Der kommer vi også ind til æbleskiver og lidt hygge inden turen går videre... Hvis man ikke skulle hygge om andre mennesker d. 24, hvornår skulle man så??

God jul og god arbejdslyst

Anmeld

20. december 2013

Janni.

Har lige snakket med chefen. Det er helt iorden med nissehue, så længe den ikke er i vejen for arbejdet og helst ikke for lang.

Anmeld

20. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
2babygirls skriver:

Det tror jeg godt du må... Muslimer må jo også bærer deres hovedbeklædning.

Ja de må og det gør vi også : ) til Ts jeg er social og sundhedsassistent og arbejder på et plejebolig. Vi har aftalt at vi alle tager Nissehuer på og tager ikke 'uniform' på den dag.

Anmeld

20. december 2013

Janni.

Aisha skriver:

Ja de må og det gør vi også : ) til Ts jeg er social og sundhedsassistent og arbejder på et plejebolig. Vi har aftalt at vi alle tager Nissehuer på og tager ikke 'uniform' på den dag.

Vi skal have uniform på siger chefen. en af mine kollegaer havde nemlig forslået det, og det var strengt forbudt fik vi af vide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.