Anonym skriver:
Tak for dit svar! 
Stoler du på din mand nu? Altså har du kunne komme over tillidsbruddene?
Vi har allerede talt om at vores 4 årige skal være hos ham hveranden weekend og en dag i løbet af ugen (tirsdag/torsdag forskudt), og så håber vi på at samarbejdet kan fungere, så han evt. også kan komme og se vores barn en dag i løbet af ugen hos mig.. Derudover skal han jo have samvær med vores baby hos mig Når den tid kommer..
Ved du hvad man anbefaler ift. samvær med 4 årige og spædbarn?
Det praktiske med søgning af tilskud, bolig og økonomi er vi stille og roligt ved at få på plads.. Men hold nu kæft (undskyld mit sprog) hvor er det bare skide hårdt! Og den dag vores ting skal skilles, tror jeg at jeg går ned 
Heldigvis har jeg en fantastisk familie som hjælper hvor de kan, men følelserne er der jo desværre ingen der kan ændre på! Jeg må håbe at det er sandt hvad de siger; tiden læger alle sår! 
ikke endnu. Det er en proces der er i gang men jeg håber. Måske lykkes det ikke måske gør det. Men det er individuelt om man kan blive eller ej og især handler det om hans måde at håndtere dette på.
Jamen det lyder fint med hver anden weekendt plus ekstra dag. Men hvis barnet er van til far er der kan det jo være en smule svært at han lige pludselig er væk. Så kan små korte besøg være en god start. når Baby skal have små besøg hvor du er tilstede. Efter et halvt år eller ligne kan det øges til at han har færre besøg men tilgengæld har han baby alene nogen timer. Langsomt trapper I op til samme samvær som den stores.
Mit råd er at I får lavet en skriftlig aftale så der senere ikke kan slås tvivl.
Det er virkelig hårdt. Husk at du altid kan have en hos dig når I skal dele ting, men vælg en neutral så der ikke går kamp i det og fortæl i god tid at du har en med og hvem, og at han selvfølgelig også er velkommen til at have en med.
Anmeld