Min kæreste og jeg har længe haft det rigtig skidt i vores forhold, men så fandt jeg i sidste uge ud af at min kæreste havde skrevet med en anden pige i et par uger! Og jeg er 110 % sikker på at jeg ikke ønsker at være kærester med ham mere, da vi også har en historie med tillidsbrud!
Han fortjener mig ikke - så langt er jeg kommet når jeg tænker mig om!
MEN! Situationen er den at vi har et barn på 4 og en på vej.. For det første tænker jeg; hvordan kan han gøre det her mod sin gravide kæreste? Jeg kan ikke kende manden jeg har tilbragt rigtig mange år af mit liv med - og jeg er dybt ulykkelig!!
Ved ikke hvordan jeg kommer videre som alenemor til to? Jeg føler mig fortabt, ingen energi eller overskud.. Der er selvfølgelig også det i det at kærlighed jo ikke bare forsvinder, så jeg elsker ham jo stadig, hvilket jo ikke gør det nemmere..
Alt det praktiske har jeg heldigvis familie som hjælper mig med og jeg kan godt blive boende i vores hjem, så mine børn ikke skal flyttes rundt, men hvordan klarer jeg den?
Er der nogen der har stået i nogenlunde samme f*cked situation som vil give lidt råd og trøstende ord?
Jeg er ØDELAGT!!!
Anmeld