Tilgive utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Pcokate

Hej alle mennesker herinde

min kæreste igennem 3,5 år var mig i fredags utro med en anden pige til en julefrokost med jobbet. De har kysset og han siger han har stoppet den derefter da han fik dårlig samvittighed mm. 

Han kan IKKE tåle at drikke, og han bliver en kæmpe idiot af set og skifter fuldstændig personlighed. Dette siger han også selv. 

Jeg fandt ud af det og konfronterede ham med det, han benægtede i ca 8 timer og indrømmede så..

Det er et mega svigt af vores forhold og jeg er helt knust.

Han er min helt store kærlighed og den bedste kæreste når bare han ikke drikker sig fuld. Han drikker max 5 gange om året men har nogensinde før i sin brandert haft lidt svært ved at styre hvor grænserne går, og når han bliver fuld bliver han meget betaget af den opmærksomhed fra piger han får. 

Han har lovet ikke at drikke mere (medmindre jeg evt er der og det bare er lidt uden at tage overhånd) og han er meget pinlig over det, ked af det osv .. Ville i kunne tilgive dette i jeres forhold?

ved ikke om jeg er stærkt nok til at ligge det her bag mig(jalousi mm) men jeg vil heller ikke undvære ham jo

Det jeg hæfter mig ved er at han ikke selv kom clean... 

Du fandt ud af det og han bliver "nød til" at indrømme det efter 8 timer (og er det så hele sandheden?)! Det er da uærlighed der vil noget.

han ved han ikke kan tåle at drikke men vælger det alligevel. 

Nu er utroskab generelt en dealbreaker hos mig og i sådan en situation ville jeg helt klart vende ham ryggen!  jeg fortjener bedre!!! 

Det gør alle! 

Men vi ved kun selv hvor vores egne grænser går. Kan du ærligt sige du kan stole på ham og tilgive ham, kan i sikkert overkomme denne store forhindring med hårdt arbejde. 

mærk efter 

held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ved ikke om du kan tilgive, men jeg ville godt kunne hvis der kun er tale om kys og det er første gang han er utro.

Anmeld

17. december 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

min kæreste igennem 3,5 år var mig i fredags utro med en anden pige til en julefrokost med jobbet. De har kysset og han siger han har stoppet den derefter da han fik dårlig samvittighed mm. 

Han kan IKKE tåle at drikke, og han bliver en kæmpe idiot af set og skifter fuldstændig personlighed. Dette siger han også selv. 

Jeg fandt ud af det og konfronterede ham med det, han benægtede i ca 8 timer og indrømmede så..

Han er min helt store kærlighed og den bedste kæreste når bare han ikke drikker sig fuld. Han drikker max 5 gange om året men har nogensinde før i sin brandert haft lidt svært ved at styre hvor grænserne går, og når han bliver fuld bliver han meget betaget af den opmærksomhed fra piger han får. 

Han har lovet ikke at drikke mere (medmindre jeg evt er der og det bare er lidt uden at tage overhånd) og han er meget pinlig over det, ked af det osv .. Ville i kunne tilgive dette i jeres forhold?

ved ikke om jeg er stærkt nok til at ligge det her bag mig(jalousi mm) men jeg vil heller ikke undvære ham jo

bare min mening - men smid ham ud som den brugte klud han er!!

Anmeld

17. december 2013

Soleil

Jeg mener det samme som Sandratoft, det er SÅ vigtigt at kunne tilgive HELT!

Det er pisse hårdt at gå igennem, har selv været der i et tidligere forhold. Han elskede mig 100% og jeg tilgav ham, men jeg ødelagde det selv ved at skabe endnu mere mistillid...Tjekke alt fra mobil, facebook, diverse andre forums, udspørge ham osv...Det er en kamp, men kan lade sig gøre...

Jeg forstår 100% hvis du ikke kan!!!

Ps. Vi gik ikke fra hinanden på grund af det, men grundet nogle andre årsager

Anmeld

17. december 2013

C-Dog

Det er jo svært at svare på, Jeg kender ikke jer, jeres forhold, grænser osv. Men i mit forhold hvor vi i forvejen kæmper. Ville det være dråben og jeg ville smide ham så hårdt ud af døren at han ville ende 4 huse nede af vejen!!

Anmeld

17. december 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Aldrig, jeg ville virkelig håbe jeg kunne, men jeg ville være konstant bange.

Og så en fra jobbet som jeg ville vide han skulle se jævnligt, føj nej.

Du får en og håber det bedste for dig, det er et voldsomt svigt.

Anmeld

17. december 2013

kesuh

Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold er, men... et kys i en brandert til en julefrokost, hvor alle er "stang-barcardi-stiv".. 

Du skriver han ikke kan tåle så meget alkohol, men han var  voksen nok til at stoppe kvindfolket, fordi han vidste det var noget skidt. ( Hvem ved om hun "jumpede" ham og gav ham en snav i fuldskaben )

8 timer før du fik det ud af ham.. Jeg tror han skammede sig og vidste ikke hvordan han skulle få det sagt, men der findes ikke nogen nem løsning på det.

Så tilgiv ham, hvis du kan og kom videre. Jeg tror det har været en lærestreg i sig selv for ham.

Til dit spørgsmål, så ja, så vil jeg godt kunne tilgive min kæreste, hvis jeg havde en vel og mærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.