Hej alle mennesker herinde
min kæreste igennem 3,5 år var mig i fredags utro med en anden pige til en julefrokost med jobbet. De har kysset og han siger han har stoppet den derefter da han fik dårlig samvittighed mm.
Han kan IKKE tåle at drikke, og han bliver en kæmpe idiot af set og skifter fuldstændig personlighed. Dette siger han også selv.
Jeg fandt ud af det og konfronterede ham med det, han benægtede i ca 8 timer og indrømmede så..
Det er et mega svigt af vores forhold og jeg er helt knust.
Han er min helt store kærlighed og den bedste kæreste når bare han ikke drikker sig fuld. Han drikker max 5 gange om året men har nogensinde før i sin brandert haft lidt svært ved at styre hvor grænserne går, og når han bliver fuld bliver han meget betaget af den opmærksomhed fra piger han får.
Han har lovet ikke at drikke mere (medmindre jeg evt er der og det bare er lidt uden at tage overhånd) og han er meget pinlig over det, ked af det osv .. Ville i kunne tilgive dette i jeres forhold?
ved ikke om jeg er stærkt nok til at ligge det her bag mig(jalousi mm) men jeg vil heller ikke undvære ham jo
Anmeld