Tilgive utroskab?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
16 svar
25 synes godt om
17. december 2013

Anonym trådstarter

Hej alle mennesker herinde

min kæreste igennem 3,5 år var mig i fredags utro med en anden pige til en julefrokost med jobbet. De har kysset og han siger han har stoppet den derefter da han fik dårlig samvittighed mm. 

Han kan IKKE tåle at drikke, og han bliver en kæmpe idiot af set og skifter fuldstændig personlighed. Dette siger han også selv. 

Jeg fandt ud af det og konfronterede ham med det, han benægtede i ca 8 timer og indrømmede så..

Det er et mega svigt af vores forhold og jeg er helt knust.

Han er min helt store kærlighed og den bedste kæreste når bare han ikke drikker sig fuld. Han drikker max 5 gange om året men har nogensinde før i sin brandert haft lidt svært ved at styre hvor grænserne går, og når han bliver fuld bliver han meget betaget af den opmærksomhed fra piger han får. 

Han har lovet ikke at drikke mere (medmindre jeg evt er der og det bare er lidt uden at tage overhånd) og han er meget pinlig over det, ked af det osv .. Ville i kunne tilgive dette i jeres forhold?

ved ikke om jeg er stærkt nok til at ligge det her bag mig(jalousi mm) men jeg vil heller ikke undvære ham jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

Anonym trådstarter

Forresten er han 27, jeg 30, vi bor sammen, har lejlighed, bil og ja ville egentlig også gerne snart have et barn

Anmeld

17. december 2013

Trekløver(:

Hvis du elsker ham, og i ellers har en rigtig god hverdag og et godt forhold, så ville jeg tilgive ham (men kun hvis du virkelig mener at du kan).

Har ikke stået i sådan en situation, men hvis det var min mand, ville jeg nok gøre hvad jeg kunne for at tilgive ham.

Alt det bedste i din retning

Anmeld

17. december 2013

modesty

Anonym skriver:

min kæreste igennem 3,5 år var mig i fredags utro med en anden pige til en julefrokost med jobbet. De har kysset og han siger han har stoppet den derefter da han fik dårlig samvittighed mm. 

Han kan IKKE tåle at drikke, og han bliver en kæmpe idiot af set og skifter fuldstændig personlighed. Dette siger han også selv. 

Jeg fandt ud af det og konfronterede ham med det, han benægtede i ca 8 timer og indrømmede så..

Han er min helt store kærlighed og den bedste kæreste når bare han ikke drikker sig fuld. Han drikker max 5 gange om året men har nogensinde før i sin brandert haft lidt svært ved at styre hvor grænserne går, og når han bliver fuld bliver han meget betaget af den opmærksomhed fra piger han får. 

Han har lovet ikke at drikke mere (medmindre jeg evt er der og det bare er lidt uden at tage overhånd) og han er meget pinlig over det, ked af det osv .. Ville i kunne tilgive dette i jeres forhold?

ved ikke om jeg er stærkt nok til at ligge det her bag mig(jalousi mm) men jeg vil heller ikke undvære ham jo

Det er jo helt individuelt hvordan man ser på den slags. I min bog er et kys en bagatel - og det faktum at han er ærlig overfor dig vejer også højt. Du behøver ikke at gå rundt og frygte om han lyver, for du har oplevet nu at han fortæller sandheden.

Jeg ville uden tvivl tilgive det - men der er jo ingen der kan fortælle dig hvordan du skal føle.

Anmeld

17. december 2013

Carina:-)

Kys er for mig ikke nok til at bryde et forhold.

Slet ikke når han selv stoppede det .

Men derfor kan jeg stadig godt forstå dig,og jeg havde losset ham hårdt i skridtet,så han sent ville glemme at man ikke kysser andre piger når man er i forhold.

Men han er jo glad for dig,ellers var han gået all the way 

Anmeld

17. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Du kan godt tilgive, men du skal være klar på at tilgive ham helt så. Vil du kunne holde til at han tager i byen uden dig? Hvad hvis han får en sms? Kigger lidt for længe på en pige i tilfældigt møder?

Stoler du på ham 100 %, og ved du med hjertet at han er typen der ikke er en løgner? 

Anmeld

17. december 2013

asff

Anonym skriver:

Stakkels dig!

Jeg ville prøve at tilgive, men for dælen det ville være svært for mig! For mit vedkommende ville det kræve måneder.. Og jeg ville nok aldrig glemme det, ville også have det ELENDIGT når han skulle nogen steder alene.

Anmeld

17. december 2013

Stumpen

Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, det skal du selv finde ud af..

Min kæreste har svigtet/løjet om noget andet (ikke utroskab) og du skal vide at det tager lang tid før du igen får den tillid til ham som du havde før og du skal vide at der ikke skal meget til at få dig til at tvivle på ham... Kan du leve med denne usikkerhed dukker op fra tid til anden og kan han?? 

Anmeld

17. december 2013

Elgaard73

Jeg kan desværre ikke sige hvad du skal gøre. Jeg ville have svært ved at tilgive. Ikke så meget det, at han kyssede en anden til en julefrokost. Der tager jeg lidt løst på. Men det faktum at du selv skulle finde ud af det og at det tog 8 timer (!?!), at få ham til at indrømme, det er lidt bekymrende. Havde han selv kommet og erkendt at han havde dummet sig, ville jeg nok kunne tilgive. Men han skjulte det og ville ikke en gang indrømme det, da han blev opdaget, er et stort tillidsbrud i min bog.

Men du ved bedst selv, hvad du kan leve med.

Anmeld

17. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Et kys i en brandert til en julefrokost ville herhjemme udløse en skideballe, og en omgang surmulethed fra min side, men ikke mere end det.

Hvis det gentog sig var det en anden snak.

Så ja jeg ville klart tilgive, det var kun et kys.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.