Græder om aften, glad om dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

AnthonsMor

Mama1304 skriver:

Jeg har en pige på idag 6 uger, som er glad om dagen og hun sover fint om dagen.

Altid omkring kl.22/23 bliver hun ked af det og urolig. Hun sover ikke så godt.
Igår aftes ca kl.22.30, blev hun ked af det og ville kun have at enten mig eller min mand gik rundt med hende. Så snart hun fald i søvn og vi lagde hende i liften græd hun Hun faldt først til ro omkring kl.02.

Vi er bange for at hun har ondt et sted?
Nogen som har prøvet lignende, altså en baby der er tilfreds om dagen men snart natten nærmer sig bliver hun trist <3

Jeg tror slet ikke du skal bekymre dig for om hun har ondt nogen steder.. 
Jeg tror mere, at hun måske bliver lidt overstimuleret i løbet af dagen, altså får rigtig mange indtryk ind, og når tingene så falder til ro om aftenen har hun plads til at bearbejde alt det der er sket, og det kan være rigtig frustrerende for dem.. Jeg taler af erfaring!

Min søn er snart 9 måneder og kan stadig blive overstimuleret, hvis vi skal mange ting på én dag, men det skal siges, at da han var helt lille var det hver eneste dag, men da han var mellem 8 og 12 uger gik det stille og roligt "ned af bakke", så han ikke havde så mange kede aftener..

I skal bare være der for hende, giv hende den tryghed hun "mangler", når hun bearbejder alle de her følelser og indtryk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.