så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
morethanperfect skriver:
Og jeg blir her 
Som nogle af jer nok ved , er jeg gået fra Daniel for en mdr. siden .. Han var ret hurtig til at finde noget andet og bo i , her i samme by så det er nemmest for børnene ..
Vi har 6/8 ordning med drengene , og det er egentlig kun Oscar som har været påvirket af det , et par gange , og han syns jo også far skal flytte hjem til mor igen , men jeg har prøvet og forklare ham at far og mor ikke er kærester mere .. Det er nu bare ret svært at få ind i en 3-årigs hovede .. Desværre
Det er ikke sjovt at se ham være ked af det , selvom han tackler det rigtig flot ..
Noel ville ikke rigtig falde i søvn den 1. nat han sov hos Daniel , og det er sådan set bare det med ham .. Det kan jo selvf. være der kommer en reaktion på det om noget tid , men ellers er han bare super glad hele tiden , så det jo dejligt ..
Men , hvis i undrer jer over hvorfor i ikke ser mig så meget herinde for tiden , er det blot fordi jeg har andet at se til 
I skal ikke snydes for billeder af mine smukke drenge , som nu er 3 år , og 14 mdr.. 

min dreng var næsten lige fyldt 4 da hans far og jeg flyttede fra hinanden og i starten ville han bare have at jeg flyttede hjem igen, men i løbet af et par måneder havde han forstået at jeg ikke kom hjem igen... Han kan nu, næsten to år efter, stadig finde på at sige at han ville ønske at jeg boede sammen med dem, men det er efterhånden sjældent og han er meget glad for både min og hans fars nye kærester....
Anmeld