Så er jeg her .. Igen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

morethanperfect

2babygirls skriver:

Hold nu op nogle små bøller

Er ked af at høre i er gået fra hinanden.. Havde jeg ikke lige opfattet

Heheh 

Havde heller ikke skrevet det herinde før ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

morethanperfect

B&J skriver:

så dejlige og smukke og nogle små banditter du har dig

og alt sammen skal nok falde stille og roligt på plads med tiden

Tak søde .. 

Er mest ked af og se Daniel sååå ked af det . Det er ikke særlig rart

Anmeld

18. december 2013

morethanperfect

FrkZier skriver:

ej for søren, det vidste jeg da slet ikke, håber da du/i er okay, men det virker til du er rimelig afklaret - men nu det jo selvfølgelig også ved at være lidt tid siden (ja jeg er vidst lidt langom)

Jeg er helt okay og afklaret med tingene .. Og det har jo stået på længe for mig , hvor jeg hele tiden har prøvet og redde tingene .. Men følelserne var der bare ikke mere desværre .. 

Anmeld

18. december 2013

B&J

morethanperfect skriver:

Tak søde .. 

Er mest ked af og se Daniel sååå ked af det . Det er ikke særlig rart

nej det er det bestemt ikke de er vores et og alt men det gør jo ondt når mor og far ikke kan mere, men det tager tid så skal det hele nok falde på plads og nogle tager længer tid en andre.

Anmeld

18. december 2013

2babygirls

morethanperfect skriver:

Heheh 

Havde heller ikke skrevet det herinde før ..

Håber du har det godt helt ind i hjertet, så er alt andet også ligegyldigt

Anmeld

18. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
morethanperfect skriver:

Og jeg blir her

Som nogle af jer nok ved , er jeg gået fra Daniel for en mdr. siden .. Han var ret hurtig til at finde noget andet og bo i , her i samme by så det er nemmest for børnene ..
Vi har 6/8 ordning med drengene , og det er egentlig kun Oscar som har været påvirket af det , et par gange , og han syns jo også far skal flytte hjem til mor igen , men jeg har prøvet og forklare ham at far og mor ikke er kærester mere .. Det er nu bare ret svært at få ind i en 3-årigs hovede .. Desværre Det er ikke sjovt at se ham være ked af det , selvom han tackler det rigtig flot .. 
Noel ville ikke rigtig falde i søvn den 1. nat han sov hos Daniel , og det er sådan set bare det med ham .. Det kan jo selvf. være der kommer en reaktion på det om noget tid , men ellers er han bare super glad hele tiden , så det jo dejligt .. 
Men , hvis i undrer jer over hvorfor i ikke ser mig så meget herinde for tiden , er det blot fordi jeg har andet at se til 

I skal ikke snydes for billeder af mine smukke drenge , som nu er 3 år , og 14 mdr.. 

min dreng var næsten lige fyldt 4 da hans far og jeg flyttede fra hinanden og i starten ville han bare have at jeg flyttede hjem igen, men i løbet af et par måneder havde han forstået at jeg ikke kom hjem igen... Han kan nu, næsten to år efter, stadig finde på at sige at han ville ønske at jeg boede sammen med dem, men det er efterhånden sjældent og han er meget glad for både min og hans fars nye kærester....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.