Og jeg blir her 
Som nogle af jer nok ved , er jeg gået fra Daniel for en mdr. siden .. Han var ret hurtig til at finde noget andet og bo i , her i samme by så det er nemmest for børnene ..
Vi har 6/8 ordning med drengene , og det er egentlig kun Oscar som har været påvirket af det , et par gange , og han syns jo også far skal flytte hjem til mor igen , men jeg har prøvet og forklare ham at far og mor ikke er kærester mere .. Det er nu bare ret svært at få ind i en 3-årigs hovede .. Desværre
Det er ikke sjovt at se ham være ked af det , selvom han tackler det rigtig flot ..
Noel ville ikke rigtig falde i søvn den 1. nat han sov hos Daniel , og det er sådan set bare det med ham .. Det kan jo selvf. være der kommer en reaktion på det om noget tid , men ellers er han bare super glad hele tiden , så det jo dejligt ..
Men , hvis i undrer jer over hvorfor i ikke ser mig så meget herinde for tiden , er det blot fordi jeg har andet at se til 
I skal ikke snydes for billeder af mine smukke drenge , som nu er 3 år , og 14 mdr.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld