Tilbage i sit normale tøj efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Lilje82

Dianabk skriver:

Grundet det hele har fordelt sig anderledes eller?

Ja og at der er blev 8-9 kilo siddende, men det gør ikke så meget. Jeg var nemlig alt for tynd inden :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2013

FrkZier

Dianabk skriver:

Det er godt nok flot også skal du da ud og have ny garderobe

mange tak hehe ja, jeg venter bare på januar-udsalg

Anmeld

17. december 2013

Dianabk

FrkZier skriver:

mange tak hehe ja, jeg venter bare på januar-udsalg

Lyder fornuftigt Tror jeg ville have svært ved at vente på at købe nyt

Anmeld

17. december 2013

Dianabk

Dulgretz skriver:

kunne komme i mine jeans efter 10 uger. Tog 37kilo på, manglede 5, da de blev døbt (11 uger efter fødslen) her 7mdr efter fødslen har jeg tabt 40 kilo.

Det er flot at du har tabt så meget

Anmeld

17. december 2013

Lililili

Dianabk skriver:

Vildt flot

Tak... meeeen jeg vejede i forvejen for meget, så det kun godt :-)

Anmeld

17. december 2013

Karla

Dianabk skriver:

Hej piger.

Hvor lang tid gik der før i var tilbage i jeres normale tøj efter fødsel?

Det er muligt at vælge flere - der kan jo være forskel

Håber i alle har en god aften

Knus

2-3 dage efter fødslen.
Tog 13 kg på i alt. Kan være i alt mit tøj fra før, men det er stadig leggings/joggingbukser der er mest behagelige her 4 uger efter fødslen - måske fordi jeg ikke rigtig gik i andet i hele graviditeten, så er jeans altså noget stive i det desuden er der ikke vildt mange af mine trøjer/toppe jeg kan bruge, da de ikke er optimale i forhold til amning, men jeg kan godt være i dem

Anmeld

17. december 2013

AnthonsMor

Dianabk skriver:

Det kommer nok, man skal bare være stædig nok

Ja, det må tage den tid det tager, jeg overlever skam nok

Anmeld

17. december 2013

Muffinmus

Tror en mere længere spændene måling havde været bedre. Hvis du spurte om 1 uge-3 uger -2 mdr osv op til 2-3 år....for de fleste herinde hopper altså ikke hare lige tilbage. Dem der har kunne svare primært på dine muligheder er måske ikke størstedelen. F.eks bar kun en af dem jeg kender af de gravide veninder kunne passe sit tøj efter 3 mdr, resten var måske efter 10 mdr eller 1 år eller faktisk slet ikke fordi hofterne bare var bredere personligt kn jeg ikke være med i din afstemning som sådan, efter 12 kunne jeg stadig ikke passe mine jeans og så blev jeg gravid igen. Nu her efter barn nr 3 er blevet 20 mdr..om lidt i hvert fald...kan jeg stadig ikke passe mit tøj efter barn nr 2. Jeg mangler stadig 4 kg og det kan tydeligt ses og mærkes på tøjet. Og så er der altså enormt stor forskel på om vi snakker stramme jeans eller leggings..for leggins kan de fleste hoppe i, bare spørgsmålet om str på dellen

Anmeld

17. december 2013

Christabelle

Har stemt under en uge. Har kunnet passe mit normale tøj gennem hele graviditeten (dog har det været lidt ubehageligt med jeans da de generede ved maven).

Anmeld

17. december 2013

Dianabk

MariaE skriver:

Tror en mere længere spændene måling havde været bedre. Hvis du spurte om 1 uge-3 uger -2 mdr osv op til 2-3 år....for de fleste herinde hopper altså ikke hare lige tilbage. Dem der har kunne svare primært på dine muligheder er måske ikke størstedelen. F.eks bar kun en af dem jeg kender af de gravide veninder kunne passe sit tøj efter 3 mdr, resten var måske efter 10 mdr eller 1 år eller faktisk slet ikke fordi hofterne bare var bredere personligt kn jeg ikke være med i din afstemning som sådan, efter 12 kunne jeg stadig ikke passe mine jeans og så blev jeg gravid igen. Nu her efter barn nr 3 er blevet 20 mdr..om lidt i hvert fald...kan jeg stadig ikke passe mit tøj efter barn nr 2. Jeg mangler stadig 4 kg og det kan tydeligt ses og mærkes på tøjet. Og så er der altså enormt stor forskel på om vi snakker stramme jeans eller leggings..for leggins kan de fleste hoppe i, bare spørgsmålet om str på dellen

Har ingen anelse om hvor længe det tager, derfor jeg spørg
Men de veninder jeg har, har det ikke taget så lang tid for - derfor jeg er nysgerrig. Selvfølgelig er kroppen ikke det samme efter man har født, det hele rykker jo rundt og man bliver lidt bredere om hofterne.

Men grunden til jeg spørg er fordi jeg skal giftes ca 4 mdr efter jeg har født, og tænker over hvornår jeg kan komme ud og prøve brudekjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.