MariaE skriver:
Tror en mere længere spændene måling havde været bedre. Hvis du spurte om 1 uge-3 uger -2 mdr osv op til 2-3 år....for de fleste herinde hopper altså ikke hare lige tilbage. Dem der har kunne svare primært på dine muligheder er måske ikke størstedelen. F.eks bar kun en af dem jeg kender af de gravide veninder kunne passe sit tøj efter 3 mdr, resten var måske efter 10 mdr eller 1 år eller faktisk slet ikke fordi hofterne bare var bredere
personligt kn jeg ikke være med i din afstemning som sådan, efter 12 kunne jeg stadig ikke passe mine jeans og så blev jeg gravid igen. Nu her efter barn nr 3 er blevet 20 mdr..om lidt i hvert fald...kan jeg stadig ikke passe mit tøj efter barn nr 2. Jeg mangler stadig 4 kg og det kan tydeligt ses og mærkes på tøjet. Og så er der altså enormt stor forskel på om vi snakker stramme jeans eller leggings..for leggins kan de fleste hoppe i, bare spørgsmålet om str på dellen
Har ingen anelse om hvor længe det tager, derfor jeg spørg

Men de veninder jeg har, har det ikke taget så lang tid for - derfor jeg er nysgerrig. Selvfølgelig er kroppen ikke det samme efter man har født, det hele rykker jo rundt og man bliver lidt bredere om hofterne.

Men grunden til jeg spørg er fordi jeg skal giftes ca 4 mdr efter jeg har født, og tænker over hvornår jeg kan komme ud og prøve brudekjoler
Anmeld