Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har stemt 14 dage, så var jeg tilbage i mine egne bukser
Første graviditet tæller ikke med Jeg tog 23 kg på og nåede akkurat lige ned i et par af mine egne bukser igen, da jeg havde tabt 25 kg - og så kom der 2 positive streger
Jeg tog kun 4 kg på med lillebror, så 14 dage efter var jeg tilbage i form. Jeg skal stadig have de sidste 15 kærestekilo af, som jeg fik før jeg blev gravid første gang - de æææældgamle bukser skal der gang i igen! Men jeg skal lige have julen overstået
Jeg har stemt under en uge. Men har her 17 dage efter fødslen, tabt mig 10 kg i forhold til min start graviditets vægt... Så skal ha mindre tøj nu :-)
Dianabk skriver: Hej piger.Hvor lang tid gik der før i var tilbage i jeres normale tøj efter fødsel? Det er muligt at vælge flere - der kan jo være forskel Håber i alle har en god aftenKnus
Hej piger.Hvor lang tid gik der før i var tilbage i jeres normale tøj efter fødsel? Det er muligt at vælge flere - der kan jo være forskel Håber i alle har en god aftenKnus
Har jeg ikke lagt mærke til/holdt øje med, så har stemt blankt
Mit normale tøj var alt for stort et par dage efter fødslen, så jeg kom aldrig til at passe mit tøj rigtigt
Dianabk skriver: Vildt flot, også noget af en kamp så...
Vildt flot, også noget af en kamp så...
Ja især de sidste kilo... de første par uger tabte jeg mig jo nærmest et kilo om dagen, men det var de sidste 7-8 kg der tog tid! Men med lidt viljestyrke kan man godt
Jeg har før været overvægtig og tabt mig, så brugte samme metode som sidst og det virkede (kalorietælling... self. + lidt ekstra kalorier fordi jeg ammer)
Jeg er stadig ikke.. Anthon er 9 måneder.. Mit maveskind vil IKKE samarbejde..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128