Personale julegave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

SanJose

Vi plejer at få en julekurv og så to biografbilletter med tilhørende gufbilletter også. Det er rigtig glad for den, for så behøver jeg ikke selv at tænke på den slags indkøb i dagene op mod jul, hvor vi har allermest travlt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Mor til Ella

Hej

Tak for alle jeres input

Jeg er ret tætte med mine medarbejdere, og valgte derfor at købe personlige gaver til alle, ting jeg havde hørt dem snakke om at de godt kunne tænke sig, men selvfølgelig for samme beløb.

Men tak for hjælpen

Anmeld

18. december 2013

Alexander&Lærke

Jeg har lige fået min julegave fra arbejdet idag, eT gavekort til Matas og en prøve på ansigsrens, den er jeg rigtig glad for. 

Vi har også haft en pakke kalender den dag jeg blev trukket fik jeg en læbepomade fra badeanstalten og en lys formet som et kagehus.

Det var gode gaver syntes jeg, vi ha selv været med til ønske i år. Og de fleste har sagt gavekort. Og så er det regl til en butik som ligger her i byen. 

Anmeld

18. december 2013

Kløver

Nu ved jeg ikke budgettet men på posten har alle fået rn Vibe fra endless til 9 lys, man kunne sagtens give den til 4 lys, mener det er indenfor det skattefrie/træk fra til julegaver for firmaer, kan ikke huske hvad det hedder der har være rigtig god respons på og langt de fleste har været rigtig glade

Anmeld

19. december 2013

serinasmor

Mor til Ella skriver:

Hej

Tak for alle jeres input

Jeg er ret tætte med mine medarbejdere, og valgte derfor at købe personlige gaver til alle, ting jeg havde hørt dem snakke om at de godt kunne tænke sig, men selvfølgelig for samme beløb.

Men tak for hjælpen

Wow ... Er imponeret over dit overskud

De bliver alle glade er jeg sikker på

Anmeld

19. december 2013

vitapigen

på min mands arbejdsplads har vi næsten altid været rigtig glade for gaverne. Han har både fået hængekøje på fod, kapsel kaffemaskine, Weber mini kuglegrill og indendørs altmulig grill det hele har været noget vi har brugt med glæde. Er spændt på hvad han får i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.