Personale julegave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
15 svar
5 synes godt om
16. december 2013

Mor til Ella

Godaften

Jeg skal i morgen ud og have styr på de sidste julegaver, også dem til mit dejlige personale

Men er efter hånden tør for ideer jeg vil gerne give noget der er lidt mere personligt end end en julekurv

Så hvad ville i blive glade for at få af chefen eller hvad synes i er kedeligt af få?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

serinasmor

Mor til Ella skriver:

Godaften

Jeg skal i morgen ud og have styr på de sidste julegaver, også dem til mit dejlige personale

Men er efter hånden tør for ideer jeg vil gerne give noget der er lidt mere personligt end end en julekurv

Så hvad ville i blive glade for at få af chefen eller hvad synes i er kedeligt af få?

Jeg arbejder med den slags

Hos os er et gavekort med point til en valggaveshop på nettet, med login og kode meget populær Der venter så 30-50 forskellige gaver til forskelligt antal point udvalgt af arbejdsgiveren, med mulighed for at shoppe sin gave selv

Husk at du ikke må give for mere end 700 kr. Over det beløb kan dine medarbejdere blive beskattet af gaven. Du må ikke give gavekort til en butik med uanede valgmuligheder

Selv ville jeg blive glad for en vase .. men det kommer jo meget an på din virksomhed og dine ansatte

Du kan også benytte muligheden til at fortælle noget om hvor i er på vej hen.. vil du gerne at i bliver mere bæredygtige giv en økologisk gave. Satser du på sundhedscertificering- overvej sportstøj og i den dur

Anmeld

16. december 2013

2babygirls

Mor til Ella skriver:

Godaften

Jeg vælger som regel sengetøj hvis det er muligheden. I år får min mand en silkedyne og pude... Håber han hader den så jeg kan overtage

Anmeld

16. december 2013

Carina:-)

Her får de gavekort til massage og gavekort til Hereford beef 

Anmeld

16. december 2013

esioul

Mor til Ella skriver:

Godaften

Julekurv med alle mulige lækre specialiteter

Eller måske sådan en box: http://www.nemmegaver.dk/shop/oplevelsesgaver-180c1.html

Anmeld

16. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi får ALTID en julekurv med vine og special-guf. Og ærlig talt er jeg mega træt a den. Og det er de fleste af mine kolleger også. 

synes det ville være fedt med nogen valgmuligheder så man fik noget der rent faktisk var ønsket/brugbart.

Anmeld

17. december 2013

serinasmor

Mor11 skriver:

Vi får ALTID en julekurv med vine og special-guf. Og ærlig talt er jeg mega træt a den. Og det er de fleste af mine kolleger også. 

synes det ville være fedt med nogen valgmuligheder så man fik noget der rent faktisk var ønsket/brugbart.

Af ren nysgerrighed

Hvorfor er du / I trætte af jeres julekurv ?

Er det bare fordi det er det samme hvert år ?

Får i det aldrig spist ?

Er det ikke jeres smag ?

Til ts ... Jeg er kommet i tanke om en mindre brugbar gave... Jeg fik engang en vepsefanger som formajulegave ... Den kunne kun fungere i en have meget større end vores (og var også givet til dem der boede i lejlighed)

Anmeld

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
serinasmor skriver:

Af ren nysgerrighed

Hvorfor er du / I trætte af jeres julekurv ?

Er det bare fordi det er det samme hvert år ?

Får i det aldrig spist ?

Er det ikke jeres smag ?

Til ts ... Jeg er kommet i tanke om en mindre brugbar gave... Jeg fik engang en vepsefanger som formajulegave ... Den kunne kun fungere i en have meget større end vores (og var også givet til dem der boede i lejlighed)

Alle de grunde du nævner vi får det samme hvert år. (jeg har været der i 6år) og så er det slet ikk os med vin og gourmet kaffe og lign. Vi får det ikk spist/drukket, det hele bliver stort set brugt som værtsgaver når vi er ude 

Anmeld

17. december 2013

serinasmor

Mor11 skriver:

Alle de grunde du nævner vi får det samme hvert år. (jeg har været der i 6år) og så er det slet ikk os med vin og gourmet kaffe og lign. Vi får det ikk spist/drukket, det hele bliver stort set brugt som værtsgaver når vi er ude 

Gad vide om ledelsen ved det.....

Er det en stor arbejdsplads ? Ellers ville jeg give dem et hint

Anmeld

17. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
serinasmor skriver:

Gad vide om ledelsen ved det.....

Er det en stor arbejdsplads ? Ellers ville jeg give dem et hint

Ja vi er vel 80-90 ansatte.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.