Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor til Ella skriver: GodaftenJeg skal i morgen ud og have styr på de sidste julegaver, også dem til mit dejlige personaleMen er efter hånden tør for ideer jeg vil gerne give noget der er lidt mere personligt end end en julekurvSå hvad ville i blive glade for at få af chefen eller hvad synes i er kedeligt af få?
GodaftenJeg skal i morgen ud og have styr på de sidste julegaver, også dem til mit dejlige personaleMen er efter hånden tør for ideer jeg vil gerne give noget der er lidt mere personligt end end en julekurvSå hvad ville i blive glade for at få af chefen eller hvad synes i er kedeligt af få?
Her får de gavekort til massage og gavekort til Hereford beef
Julekurv med alle mulige lækre specialiteter
Eller måske sådan en box: http://www.nemmegaver.dk/shop/oplevelsesgaver-180c1.html
Vi får ALTID en julekurv med vine og special-guf. Og ærlig talt er jeg mega træt a den. Og det er de fleste af mine kolleger også.
synes det ville være fedt med nogen valgmuligheder så man fik noget der rent faktisk var ønsket/brugbart.
Mor11 skriver: Vi får ALTID en julekurv med vine og special-guf. Og ærlig talt er jeg mega træt a den. Og det er de fleste af mine kolleger også. synes det ville være fedt med nogen valgmuligheder så man fik noget der rent faktisk var ønsket/brugbart.
serinasmor skriver: Af ren nysgerrighedHvorfor er du / I trætte af jeres julekurv ? Er det bare fordi det er det samme hvert år ?Får i det aldrig spist ? Er det ikke jeres smag ? Til ts ... Jeg er kommet i tanke om en mindre brugbar gave... Jeg fik engang en vepsefanger som formajulegave ... Den kunne kun fungere i en have meget større end vores (og var også givet til dem der boede i lejlighed)
Af ren nysgerrighedHvorfor er du / I trætte af jeres julekurv ? Er det bare fordi det er det samme hvert år ?Får i det aldrig spist ? Er det ikke jeres smag ? Til ts ... Jeg er kommet i tanke om en mindre brugbar gave... Jeg fik engang en vepsefanger som formajulegave ... Den kunne kun fungere i en have meget større end vores (og var også givet til dem der boede i lejlighed)
Alle de grunde du nævner vi får det samme hvert år. (jeg har været der i 6år) og så er det slet ikk os med vin og gourmet kaffe og lign. Vi får det ikk spist/drukket, det hele bliver stort set brugt som værtsgaver når vi er ude
Mor11 skriver: Alle de grunde du nævner vi får det samme hvert år. (jeg har været der i 6år) og så er det slet ikk os med vin og gourmet kaffe og lign. Vi får det ikk spist/drukket, det hele bliver stort set brugt som værtsgaver når vi er ude
serinasmor skriver: Gad vide om ledelsen ved det.....Er det en stor arbejdsplads ? Ellers ville jeg give dem et hint
Gad vide om ledelsen ved det.....Er det en stor arbejdsplads ? Ellers ville jeg give dem et hint
Ja vi er vel 80-90 ansatte.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128