Hjææælp tattoo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

I nogle sammenhænge føler jeg mig nødsaget til at gå med løst hår for den ikke er så synlig. Måske har jeg bare ikke været helt klar til permanent blæk. Det var lidt en "wuhu jeg er ung og spontan"-beslutning at få den lavet

Jeg ved egentlig ikke præcist, hvad der gør det, for de fleste kommenterer den positivt, når de ser den

Er den stor, den du har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Bare du overvejer at der skal være plads til flere datoer

Jahh, godt tænkt

Anmeld

16. december 2013

Papillon

Anonym skriver:

Er den stor, den du har?

Omkring samme størrelse, som den du overvejer

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Omkring samme størrelse, som den du overvejer

Det er en stor beslutning

Var egentlig sikker men bliver helt i tvivl nu hvor det nærmer sig

Nu er hendes navn også i overvejelserne i stedet for datoen Puhh altså... Hehe...

Anmeld

16. december 2013

Papillon

Anonym skriver:

Det er en stor beslutning

Var egentlig sikker men bliver helt i tvivl nu hvor det nærmer sig

Nu er hendes navn også i overvejelserne i stedet for datoen Puhh altså... Hehe...

Det forstår jeg godt, og bedre du overvejer det så grundigt, frem for det jeg gjorde. Fik idéen onsdag og fredag tog jeg for sjov til tatovøren med min veninde, og spændingen greb mig, så jeg sprang bare ud i det. Genialt!  

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Det forstår jeg godt, og bedre du overvejer det så grundigt, frem for det jeg gjorde. Fik idéen onsdag og fredag tog jeg for sjov til tatovøren med min veninde, og spændingen greb mig, så jeg sprang bare ud i det. Genialt!  

Haha, nogle gange skal man også bare gøre noget spontant

Er kommet frem til enten dato på skulderen eller navnet på siden af hånden... Men er SÅ meget i tvivl, selvom jeg har overvejet det rigtig længe

Anmeld

16. december 2013

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hej piger

Er i tvivl om, hvor jeg skal have skrevet min datters fødselsdato henne, har I nogle gode råd/kommentarer ol., som kan hjælpe mig?

Ved det er min egen beslutning, men har brug for gode råd

har tatoveringer alle de 3 steder og er mest glad for den på skulderen så den ville jeg vælge

Anmeld

16. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej piger

Er i tvivl om, hvor jeg skal have skrevet min datters fødselsdato henne, har I nogle gode råd/kommentarer ol., som kan hjælpe mig?

Synes det ser super fedt ud ved kravebenet, men ved ikke om det måske bliver for træls et sted i længden. Du vil stort set kunne se det hele tiden...

Anmeld

16. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Hej piger

Hvad med på dit skulderblad, det syntes jeg er super feminint og flot til en kvinde

Jeg vil selv have min datters fulde navn og fødselsdag på mit skulderblad en dag. Der er nemlig god plads til flere navne en skønne dag

Anmeld

16. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Det har du selvfølgelig ret i

Er du glad for placeringen?

Ja er du vimmer, jeg et så tilfreds, og fik den i turkis

Har også i siden, under bh kanten og så 4 på rygraden over bh kanten og en ved lysken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.