Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Papillon skriver: I nogle sammenhænge føler jeg mig nødsaget til at gå med løst hår for den ikke er så synlig. Måske har jeg bare ikke været helt klar til permanent blæk. Det var lidt en "wuhu jeg er ung og spontan"-beslutning at få den lavet Jeg ved egentlig ikke præcist, hvad der gør det, for de fleste kommenterer den positivt, når de ser den
I nogle sammenhænge føler jeg mig nødsaget til at gå med løst hår for den ikke er så synlig. Måske har jeg bare ikke været helt klar til permanent blæk. Det var lidt en "wuhu jeg er ung og spontan"-beslutning at få den lavet
Jeg ved egentlig ikke præcist, hvad der gør det, for de fleste kommenterer den positivt, når de ser den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Bare du overvejer at der skal være plads til flere datoer
Bare du overvejer at der skal være plads til flere datoer
Anonym skriver: Er den stor, den du har?
Er den stor, den du har?
Omkring samme størrelse, som den du overvejer
Papillon skriver: Omkring samme størrelse, som den du overvejer
Anonym skriver: Det er en stor beslutning Var egentlig sikker men bliver helt i tvivl nu hvor det nærmer sig Nu er hendes navn også i overvejelserne i stedet for datoen Puhh altså... Hehe...
Det er en stor beslutning Var egentlig sikker men bliver helt i tvivl nu hvor det nærmer sig Nu er hendes navn også i overvejelserne i stedet for datoen Puhh altså... Hehe...
Det forstår jeg godt, og bedre du overvejer det så grundigt, frem for det jeg gjorde. Fik idéen onsdag og fredag tog jeg for sjov til tatovøren med min veninde, og spændingen greb mig, så jeg sprang bare ud i det. Genialt!
Papillon skriver: Det forstår jeg godt, og bedre du overvejer det så grundigt, frem for det jeg gjorde. Fik idéen onsdag og fredag tog jeg for sjov til tatovøren med min veninde, og spændingen greb mig, så jeg sprang bare ud i det. Genialt!
Anonym skriver: Hej piger Er i tvivl om, hvor jeg skal have skrevet min datters fødselsdato henne, har I nogle gode råd/kommentarer ol., som kan hjælpe mig? Ved det er min egen beslutning, men har brug for gode råd
Hej piger Er i tvivl om, hvor jeg skal have skrevet min datters fødselsdato henne, har I nogle gode råd/kommentarer ol., som kan hjælpe mig? Ved det er min egen beslutning, men har brug for gode råd
har tatoveringer alle de 3 steder og er mest glad for den på skulderen så den ville jeg vælge
Synes det ser super fedt ud ved kravebenet, men ved ikke om det måske bliver for træls et sted i længden. Du vil stort set kunne se det hele tiden...
Anonym skriver: Det har du selvfølgelig ret i Er du glad for placeringen?
Det har du selvfølgelig ret i Er du glad for placeringen?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128