Hjææælp tattoo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes I bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.501 visninger
21 svar
2 synes godt om
16. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Er i tvivl om, hvor jeg skal have skrevet min datters fødselsdato henne, har I nogle gode råd/kommentarer ol., som kan hjælpe mig?

Ved det er min egen beslutning, men har brug for gode råd
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

Kløver

Skulderen eller siden af hånden

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Skulderen eller siden af hånden

Tusind tak for svar

Er medt i tvivl med hånden, fordi tatoveringen rykker sig, når man drejer hånden, hvis du forstår - ved ikke om jeg bliver træt af det i længden

Anmeld

16. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tusind tak for svar

Er medt i tvivl med hånden, fordi tatoveringen rykker sig, når man drejer hånden, hvis du forstår - ved ikke om jeg bliver træt af det i længden

Så ville jeg nok vælge skulderen

Anmeld

16. december 2013

Papillon

Jeg har i nakken. Er glad for motivet, men ked af placeringen. Derfor ville jeg vælge en af de andre

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Papillon skriver:

Jeg har i nakken. Er glad for motivet, men ked af placeringen. Derfor ville jeg vælge en af de andre

Dejligt med nogle erfaringer

Er ked af, at du ikke er glad for den - hvad er grunden til, at du er ked af den, hvis man må spørge?

Anmeld

16. december 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Tusind tak for svar

Skulder eller på siden af hånden... Den vil rykke sig alle steder du nævner... Har selv en søhest på siden af hånden

Anmeld

16. december 2013

Papillon

Anonym skriver:

Dejligt med nogle erfaringer

Er ked af, at du ikke er glad for den - hvad er grunden til, at du er ked af den, hvis man må spørge?

I nogle sammenhænge føler jeg mig nødsaget til at gå med løst hår for den ikke er så synlig. Måske har jeg bare ikke været helt klar til permanent blæk. Det var lidt en "wuhu jeg er ung og spontan"-beslutning at få den lavet

Jeg ved egentlig ikke præcist, hvad der gør det, for de fleste kommenterer den positivt, når de ser den

Anmeld

16. december 2013

christina92

Anonym skriver:

Hej piger

Er i tvivl om, hvor jeg skal have skrevet min datters fødselsdato henne, har I nogle gode råd/kommentarer ol., som kan hjælpe mig?

Ved det er min egen beslutning, men har brug for gode råd

Bare du overvejer at der skal være plads til flere datoer

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Skulder eller på siden af hånden... Den vil rykke sig alle steder du nævner... Har selv en søhest på siden af hånden

Det har du selvfølgelig ret i

Er du glad for placeringen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.