Uge 4+5 måske gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2013

Anonym trådstarter

firstbaby skriver:

står lidt i samme situation, så ved lige hvordan du har det. Er 4+4 idag og har indtil videre testet negativ. dog synes jeg at kunne ane en lille streg efter tid i dag, men ved ikke om det bare er indbildning.  Har du heller ingen tegn på mens? for har jeg nemlig slet ikke 

Ved ikke hvordan du har det med at teste, men denne gang har jeg valgt kun at teste hver 3 dag, selvom det er svært. men ellers bliver jeg simpelthen sindssyg af det. 

Krydser fingre for du snart får de 2 fine streger 

Tak er 4+6 idag hvis jeg er gravid. Har testede hver morgen og de er alle negative så øv. Men ingen mens kommet endnu. Og imorgen er jeg gået en uge over tid, har jeg aldrig gjort før. Har ingen tegn på at mens kommer heldigvis. Og er ellers en af dem som har smerter inden den kommer, men mit første barn opdagede jeg først jeg var gravid 5 eller 6 uger tror jeg nok.. Men krydser fingere for vi snart får to fine streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Ja har jeg. Negativ 6 dage over tid

Hm... Tja, hvis mens stadig udebliver var jeg taget til lægen og havde fået en blodprøve.
Held og lykke.

Anmeld

18. december 2013

KThomsen

Er selv i samme situation. Har flere tegn på at jeg er gravid i form af, ømme bryster, ondt i lænden og har haft et par dage med kvalme. Men mine test er også negative, og i følge terminsberegneren er jeg 4+6. Krydser finger for at min streg nr to kommer da jeg rigtig gerne vil have et barn:-)

Anmeld

18. december 2013

amda

Krydser selv fingre for, at jeg også er en af dem, der tester sent.. Synes min cyklus denne gang har været HELT anderledes - har endnu ikke fået min menstruation og ingen tegn på det.. Har haft nogle stik og jag i maven, og nu begynder mine bryster at være spændte.. Men er kun 1 dag over tid - så det kan jo være, at cyklussen er lidt længere denne gang.. 

Suk suk.. jeg er snart ved at blive sindssyg af at blive skuffet over, at menstruationen kommer! Vi er på 6. babyforsøg denne gang.. 

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Så er vi nåede 7 dage over tid, testen er stadig negativ, og ville være 5+0 idag hvis jeg er gravid det sku irreterne at den bliver ved med at vise negativ !!!

Anmeld

18. december 2013

KThomsen

Anonym skriver:

Så er vi nåede 7 dage over tid, testen er stadig negativ, og ville være 5+0 idag hvis jeg er gravid det sku irreterne at den bliver ved med at vise negativ !!!

ja det er så fustrerende!! der er bare ikke andet at gøre end at vente har du mærket nogle tegn på at du er gravid?

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Sisse Vinther skriver:

Hm... Tja, hvis mens stadig udebliver var jeg taget til lægen og havde fået en blodprøve.
Held og lykke.

Jamen kan en blodprøve vise om jeg er gravid ? Mens er stadig ikke dukket op endnu

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

KThomsen skriver:

ja det er så fustrerende!! der er bare ikke andet at gøre end at vente har du mærket nogle tegn på at du er gravid?

Kun at jeg har lidt ondt i ryggen. Men med mit første barn opdagede jeg det først at jeg var gravid uge 6

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

KThomsen skriver:

Er selv i samme situation. Har flere tegn på at jeg er gravid i form af, ømme bryster, ondt i lænden og har haft et par dage med kvalme. Men mine test er også negative, og i følge terminsberegneren er jeg 4+6. Krydser finger for at min streg nr to kommer da jeg rigtig gerne vil have et barn:-)

Jeg vil også rigtig gerne gave at den viser positiv snart

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

amda skriver:

Krydser selv fingre for, at jeg også er en af dem, der tester sent.. Synes min cyklus denne gang har været HELT anderledes - har endnu ikke fået min menstruation og ingen tegn på det.. Har haft nogle stik og jag i maven, og nu begynder mine bryster at være spændte.. Men er kun 1 dag over tid - så det kan jo være, at cyklussen er lidt længere denne gang.. 

Suk suk.. jeg er snart ved at blive sindssyg af at blive skuffet over, at menstruationen kommer! Vi er på 6. babyforsøg denne gang.. 

Okaj med en uge over tid er sku længe når den bliver ved med at vise negativ ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.